کردستان

شهید سلیمانی در کمال تواضع، شیفته تشیع و دلسوز تسنن بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی یکشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس که با حضور اقشار مردم در مسجد حیدر کرار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در مسیر دفاع از دین، ارزش‌های اسلام،کرامت، شرافت، ناموس و جان مسلمانان گام برداشت و به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی خون پاکش را با اخلاص در راه دفاع از دین و وطنش فدا کرد، گفت: شهید سلیمانی به راستی سرباز وطن، سردار حرم، نمادی وحدت، مامور امنیت و متواضع و ساده‌زیست بود و در کل بازوی نیرومند مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه بهاران سنندج خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی در کمال تواضع شیفته تشیع و دلسوز تسنن بود و به فرموده مقام معظم رهبری«در زمان شهادت و تشییعش به حقیقت قیامت برپا کرد».

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی همانگونه که فرمود ما ملت شهادتیم، در مسیر ایثار و فداکاری شهید شد چرا که عاشق شهادت و حامی فقرا و مظلومان بود.

ماموستا حسینی اظهار کرد: شهید سلیمانی فرمود ما ملت امام حسین هستیم چون در مکتب ایشان درس آموخت و با تاسی به امام حسین به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی آنها با به شهادت رساندن شهید سلیمانی منفور و رسواتر شدند، افزود: همانگونه که سراسر زندگی شهید سلیمانی عزت و اقتدار برای نظام و مردم ایران و همه مسلمانان بود یقیقنا شهادتشان نیز تثبیت امنیت بود و به نظام و دوستداران ایران اسلامی عزت بیشتر بخشید.

این روحانی اهل سنت عنوان کرد: زبان از بیان شجاعت، شهامت و بزرگواری شهید سلیمانی قاصر است فقط می‌توانیم بگویم مکتب شهید سلیمانی مکتب انسان‌سازی است و هرکس بتواند در مسیر این مکتب حرکت کند در دنیا و قیامت سربلند و عزتمند خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مکتبی برای ملت ایران برجا گذاشته که برای تک‌تک ما افتخار است، اذعان کرد: زندگی شهید سلیمانی سراسر اخلاص بود و همین موجب شده که مودت و محبت ایشان در تمام جهان در بین ملت‌های مختلف گسترش پیدا کند.

ماموستا حسینی در پایان گفت: خوشا به حال مسئولان و مدیرانی که با تاسی از روش و رویه شهید سلیمانی در مسیر خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا