اخبار ورزشی

بررسی عملکرد محرمی| مدافع کشورمان روزش نبود +عکس

به گزارش برگزیده های ایران، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ کرواسی، تیم فوتبال دیناموزاگرب به مصاف گرویکا رفت و به برتری ۲ بر صفر رسید.

در این مسابقه صادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب حضور داشت و توانست ۸۴ دقیقه برای تیمش بازی کند.مدافع کشورمان در این مسابقه نمایش متوسطی داشت و نتوانست نمره خوبی بدست آورد و در درخشش تیم اثرگذار باشد.

طبق آمار سایت سوفااسکور، محرمی با نمره ۶.۷ نسبت به بازیکنان اصلی دیناموزاگرب نمایش متوسطی داشت و آمار خوبی هم به ثبت نرساند.

او در ۸۴ دقیقه بازی برای دیناموزاگرب یک بار قطع توپ کرد و یک بار نیز تکل زد. مدافع کشورمان با اینکه در نبردهای هوایی شرکت نداشت ولی آمار خوبی در نبردهای زمینی به ثبت رسانید و توانست از ۴ دوئل تن به تن، ۳ بار موفق و مانع رد شدن بازیکنان شود.

محرمی ۳۹ بار لمس توپ داشت و از ۲۶ پاس ، ۲۲ پاس موفق را به اجرا گذاشت تا آمار دقت پاس ۸۵ درصدی به نام او زده شود. مدافع راست کشورمان ۴ بار نیز توپ را ارسال کرد که تنها یک بار آن به مقصد رسید.

با مقایسه آمار محرمی و دفاع چپ تیم دیناموزاگرب یعنی بارتول فرانجیک متوجه می‌شویم که بیشتر حملات تیم از سمت چپ ساخته و پرداخته شده و مدافع کشورمان در حملات تیم نتوانسته نقش موثری ایفا کند.

دیناموزاگرب اکنون با یک بازی کمتر و ۲۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم‌های ریکا و اوسیک با ۲۷ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا