سمنان

شورای اطلاع‌رسانی برای ترسیم اهداف شهید سلیمانی تلاش کند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: به برکت خون شهید سلیمانی، امروز شاهد رویش‌هایی ارزشمند از خون این شهید گران‌قدر هستیم.

وی با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی استان وظیفه دارد تا در راستای ترسیم اهداف شهید سلیمانی تلاش کند، گفت: اطلاع‌رسانی درست رکن اصلی توسعه استان است؛ چراکه اساس توسعه استان بر مبنای توسعه منابع انسانی است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: همه ما عهده‌دار اساسی‌ترین رکن توسعه استان هستیم و بنابراین باید نقش و جایگاه خود را بدانیم و هم‌تراز با آن عمل کنیم.

ریواده اظهار کرد: آگاهی‌های اجتماعی متفاوت شده و دارای روش‌های مختلف است و بنابراین ما نیز باید متناسب با این تغییر، روش‌های اطلاع‌رسانی مؤثر خود را نیز تغییر دهیم.‌

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم در افکار عمومی اثربخش باشیم، باید بسترهای ارتباطی را بشناسیم و توسعه دهیم، افزود: ما موضوعات زیادی برای تولید محتوا داریم و در این راستا باید روابط عمومی‌ها کمک کنند تا بتوانیم خدمات دولت را بیان کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی باید باقوت به وظایف خود عمل کند، گفت: شناخت جریان‌های اطلاع‌رسانی و گروه‌های مؤثر، جریان‌سازی اجتماعی در کشور و پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از مأموریت‌های عمده شورای اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا