مرکزی

پیشرفت ۴۸ درصدی ساخت شهرک شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک سردار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در با اشاره به موفقیت قرارگاه مسکن سپاه استان مرکزی در اجرای برنامه پنج‌ساله مسکن اظهار کرد: در کنار همه رسالت‌ها و خدمت‌رسانی‌هایی که سپاه به مردم و ولی‌نعمتان انقلاب ارائه می‌دهد اجرای برنامه ۵ ساله مسکن تحت عنوان پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک در دستور کار سپاه روح‌الله استان مرکزی است.

وی افزود: بیش از یک سال و نیم از اجرای پروژه مسکن شهرک شهید سلیمانی می‌گذرد که با اقدام جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی شرکت جهاد خانه‌سازی امروز پیشرفت مرحله اول آن به ۴۸ درصد رسیده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی از ویژگی‌های برجسته شهرک شهید سلیمانی است که مجموعاً ۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی است و مرحله اول آن ۷۰۰ واحد و باقی آن در مرحله دوم ساخته می‌شود و هر آپارتمان ۶ طبقه است.

کریمی ادامه داد: در آخرین ارزیابی که در راستای اجرای برنامه پنج‌ساله مسکن کارکنان سپاه در سطح کشور توسط بنیاد تعاون سپاه انجام شده، قرارگاه مسکن سپاه استان مرکزی رتبه دوم را در کشور کسب کرده و خوشبختانه استان در شاخصه‌های اجرای برنامه ۵ ساله مسکن عملکرد قابل قبولی دارد.

وی اضافه کرد: استان مرکزی همان‌گونه که در گذشته با اجرای برنامه‌هایی چون کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس ۶۲۰۰ شهید به کشور الگوی موفق ارائه و رتبه برتر نیز کسب کرده امروز با ساخت شهرک شهید سلیمانی به دنبال ارائه الگو است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین با اشاره به موفقیت‌های بسیج سازندگی استان مرکزی در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: یکی دیگر از موفقیت‌های اخیر استان مرکزی، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی با مشارکت مردم است که در مجموع و در طی پنج سال اخیر بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان خدمات محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در سطح استان انجام شده است.

کریمی افزود: تشکیل ۱۲۵۰ گروه جهادی به استعداد ۲۵ هزار جهادگر بسیجی، راه‌اندازی ۷۰۰ صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه و ۵۰ تعاونی، اجرای بیش از ۱۶۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در پنج سال اخیر، تحویل بیش از ۷۰۰ واحد مسکن محرومین، ارسال ۹ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان مرکزی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان از جمله اقدامات دیگر است که مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌ها مهمترین شاخصه آنها است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد سپاه در استان مرکزی که کار مردم توسط خود مردم است مشارکت مردم در کنار جهادگران بسیجی را رقم زده  که دستاورد آن انجام اقدامات چشمگیر و خدمات گسترده در حوزه معیشت و خدمت‌رسانی است و این مسیر با قوت و شتابنده در همه بخش‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا