Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
صندوق توسعه کردستان با 2000 میلیارد تومان راه‌اندازی می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
کردستان

صندوق توسعه کردستان با ۲۰۰۰ میلیارد تومان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان غرب کشور و مدیران واحدهای اقتصادی این بنیاد در کردستان، اظهار داشت: بنیاد زمینه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در اختیار دارد و با توجه به ظرفیت‌های نهفته کردستان، می‌شود در این بخش شاهد فعالیت‌های بهتری بود.

وی ضمن تاکید بر لزوم تسهیل در خصوص سرمایه‌گذاری بنیاد در استان کردستان، گفت: می‌توان با اتکاء به ظرفیت‌ها و استعدادهای استان کردستان، اقدامات مختلفی در بخش‌های سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای از سوی بنیاد صورت گیرد.

استاندار کردستان افزود: با نگاه ویژه‌ای که مهندس فتاح به استان کردستان دارند و با توجه به ظرفیت مرز، افزایش تولیدات با هدف صادارات یکی از فرصت‌های مناسب در استان کردستان است.

استاندار کردستان با اشاره به اولویت دولت سیزدهم در راستای توجه به معیشت مردم، تصریح کرد: دغدغه‌ها و مشکلات مردم از نگاه دولت دور نمانده و به همین دلیل دولت در تلاش است تا با اقدامات مختلف در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور گام‌های مهمی بردارد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه سال آینده نقطه عطفی در حمایت از تولید خواهد بود، افزود: راه‌اندازی صندوق توسعه ملی یکی از مهمترین اقدامات دولت در راستای حمایت از بخش تولید به شمار می‌رود.

وی به سهم استان کردستان از محل اعتبارات صندوق توسعه اشاره کرد و افزود: سال آینده صندوق توسعه استان‌ تاسیس و راه‌اندازی می‌شود که اختیار آن با استان‌هاست و سهم کردستان از محل این اعتبارات ۲ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

بنیاد مستضعفان در کردستان علاوه بر فعالیت در حوزه تولید، مجری نهاد آبادانی و توسعه شهرستان سروآباد در قالب طرح محرومیت‌زدایی از ۳۱ شهرستان کشور است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا