اجتماعی

طرحی برای الزام شهرداری به پاسخ‌گویی در برابر تذکرات اعضای شورا

به گزارش خبرنگار شهری برگزیده های ایران، جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر درباره انتصابات در شهرداری اظهار داشت: لازم است شاخص ها و معیار های انتخاب معاونین و شهرداران مناطق و مدیران ارشد و سازمان ها و شرکت ها به افکار عمومی اطلاع داده شود.

وی با اشاره به لزوم اعلام اسامی و رزومه مشخصات تیم و کانون ارزیابی به افکار عمومی گفت: همچنین ضرورت دارد روش‌ها و کانال های ارسال رزومه به افکار عمومی اطلاع داده شود.همچنین چه تعداد رزومه در اختیار شهردار تهران قرار گرفته و روش اولویت بندی آن ارائه شود.

 وی افزود: برای تنویر افکار عمومی و اطلاع همکاران شورا و براساس تعهد به قانون و استناد به آن چیزی که شهردار تهران چندی قبل در خصوص انتصابات اعلام کرده و گفتند که انتصابات نسبتی با شورای شهر تهران ندارد دقیقا با تایید و ابرام آن نظریه در همان قانون آمده است که وظیفه نظارت بر حسن اداره امور شهر بر عهده شورا است. 

شربیانی در ادامه گفت: بنده و همکارانم بزودی طرحی را برای الزام شهرداری به پاسخ‌گویی در برابر تذکرات اعضا خواهیم پرداخت و تا آن روز این روند اصولی و آرام مطالبه گری را ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا