تهران

نامه اصحاب رسانه ری به استاندار تهران/ فرماندار بومی مطالبه اول خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ری، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری در خصوص آینده سیاسی ری نامه‌ای با امضاء اعضای این قشر فرهیخته به استانداری تهران نوشتند. متن نامه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
استاندار محترم تهران
جناب آقای مهندس محسن منصوری

با احترام به استحضار می رسانیم طی جلسات و نظرخواهی نسبت به شرایط حساس و خطیر نظام اسلامی در آغاز دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی و نیاز به استفاده از مدیران جهادی و نخبگان دلسوز، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری پیرامون آینده سیاسی این منطقه استراتژیک و قبله تهران به تعبیر مقام معظم رهبری، مطالبی را خدمت جنابعالی معروض می دارند‌.

خبرنگاران و مدیران اصحاب رسانه در شهرستان ری در یک مطالبه یکپارچه و بر اساس آن چیزی که از مشکلات و مسائل شهرستان ری بیش از همگان می دانند، این وجیزه را خدمت شما برادر مجاهد و انقلابی تقدیم می کنند تا شاید در آینده نگاری سیاسی شهرستان ری موثر باشد و قطعا هیچ مشاوری امین تر و آگاه تر از رسانه ها برای رساندن پیام مردم و دلسوزی برای این جغرافیای مظلوم و محروم نیست.

خبرنگاران و مدیران اصحاب رسانه در شهرستان ری بر این باور هستند اگر قصد حضرتعالی بر تغییر مقام نماینده عالی دولت در شهرستان ری است، لازم دیدیم نکات مهم و مورد اجماع عمومی را خدمتتان در ۶ مورد اصلی اعلام کنیم تا ان شاءالله هر اتفاقی که قرار است بیفتد به توفیقات بیشتر مردم شریف و ولایتمدار دیار سیدالکریم(ع) ختم شود.

شرایط مورد اجماع با محوریت و اولویت «کارنامه و برنامه ها» به شرح زیر تقدیم می گردد:

۱- بومی باشد. (آشنا به موضوعات کلی شهرستان ری)
۲- جوان انقلابی باشد(بر اساس منشور گام دوم انقلاب اسلامی)
۳- دارای سوابق اجرایی موفق باشد.
۴- روحیه فراجناحی داشته باشد.
۵- دارای برنامه کارشناسی و تخصصی در جهت ارتقا و رفع مشکلات شهرستان ری باشد.
۶- عدالتخواه، فساد ستیز و مردم محور باشد.

با تشکر خبرنگاران و مدیران اصحاب رسانه شهرستان ری 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا