اخبار ورزشی

داوری: داشته‌های ما همین بازیکنان هستند/ امارات از پیش باخته بود

داوری: داشته‌های ما همین بازیکنان هستند/ امارات از پیش باخته بود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در مورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل امارات در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: بازی کمی قابل پیش بینی بود. تیم امارات که از پیش باخته بود با شرایط متفاوتی به میدان آمد. بازیکنان ما هم با  تغییرات اجباری و خداحافظی حامد حدادی و ۴ بازیکنی که به تازگی اضافه شده بودند،‌ وارد میدان شد. معتقدم داشته‌های ما همین بازیکنان هستند و باید حمایت‌شان کرد. باید اجازه داد این دوره بگذرد و بتوانیم در آینده، حمایت و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشیم.

بازی‌های آسیایی هانگژو| پیروزی دشوار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل امارات

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: پیروزی در دیدار اول مهم بود که محق شد. انشالله بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد چرا که نفراتی از تیم، اولین بازی خود را با تیم ملی پشت سرمی‌گذاشتند. همین مسئله روی هماهنگی به خصوص در دفاع تاثیرگذار بود که کادرفنی با تدابیر خود آن را برطرف کرد و توانست به خوبی بازی را به پایان ببرد. امیدوارم همه اعضای تیم ارزش جایگاهی که دارند را بدانند و اینکه چه فرصت‌های طلایی در اختیارشان است تا اتفاق‌های خوب را رقم بزنند. ما هم در این مسیر حمایتشان می‌کنیم.

داوری درباره بازی بعدی مقابل عربستان گفت: این بازیکنان، ستاره‌های ما هستند و باید بسکتبال ایران و جایگاه آن را نشان دهند. من معتقدم فاصله آنها خیلی کم است و اگر نفراتی در تیم نیستند، جایگزین‌ها باید بتوانند این بار را به دوش بکشند و تیم را رهبری کنند.  تیم فعلی، تیم منسجمی است، در بازی با عربستان بهتر کار خواهد کرد و روند رو به رشد خود را ادامه خواهند داد. ما روندی به جز این راه نداریم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا