کرمانشاه

پویش «طوفان الاقصای بچه‌های مسجد» در کرمانشاه اجرا می‌شود

پویش «طوفان الاقصای بچه‌های مسجد» در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، حجت الاسلام جواد جلالی عصر امروز (دوشنبه ٢۴ مهر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خداوند اراده کرده است افرادی که در زمین مستضعف شمرده می‌شوند را قدرت می‌دهد و آن‌ها را امامان جامعه قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز شواهد آن را می‌بینیم و در ۱۵ مهر ماه سال جاری با واقعه عجیبی مواجه شدیم که به حق می‌شود نام آن را «یوم الله» گذاشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: توازن قوا تغییر کرده و به گفته رهبر معظم انقلاب ضربه جبران ناپذیری بر قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی وارد شد و باور کشورهای عربی و اسلامی تغییر پیدا کرد.

وی گفت: در این شرایط لازم است نیروهای مذهبی و انقلابی در فضای مجازی و مذهبی برای مردم تبیین داشته باشند برخی مردم در سطوح نیات و دغدغه‌های مختلف با این مسئله ارتباط برقرار می‌کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: عده‌ای با نگاه اعتقادی عمیق می‌گویند بر اساس شرع باید با ظلم مبارزه کرد و برخی از مردم از نگاه اخلاقی و انسانی همراه می‌شوند.

وی عنوان کرد: ٢ الی سه میلیون جمعیت را در یک نقطه به اسم غزه جمع کردیم که از امکانات اولیه زندگی بهره‌ای نبرده‌اند و به عنوان یک انسان باید در برابر این مسئله پاسخگو بود.

این مقام مسئول افزود: عده‌ای هم ممکن است به دنبال منافع شخصی خود باشند و بگویند مبارزه با فلسطین چه نفعی برای ما دارد.

وی بیان کرد: شهرک نشینان افراد وطن گزینی هستند که خاکی را برگزیدند و بدون اجازه صاحب زمین آن را غصب کرده‌اند و هفته گذشته این افراد بودند که به قتل رسیدند.

وی تشریح کرد: محتوای حکومت آمریکا صهیونیسم جهانی است و اگر نابود شود در رژیم صهیونیستی اسرائیل نمود پیدا می‌کند.

جلالی عنوان کرد: اگر به دنبال معیشت، اشتغال و پول با ارزش هستیم در هر نقطه از جهان باید با صهیونیست جهانی مبارزه کرد که یعنی همان خوی استکبار و استعمار و این مسئله باید تبیین شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: جهاد تبیین در استان کرمانشاه آغاز شده و با پویش و راهپیمایی نمادین مبارزه با صهیونیسم جهانی را در تمام مساجد استان کرمانشاه آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فعالین مساجد شروع به ثبت نام داوطلبین کنند تا این مبارزه نمادین ضربه‌ای بر پیکر در حال افول صهیونیسم جهانی و رژیم کودک کش اسرائیل باشد.

این مقام مسئول تشریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ما به قله نزدیک شدیم و هر اتفاقی در شکل گیری نظم جدید موثر است و رفتارهای ما تعیین کننده در رسیدن به قله یا حرکت به سمت دره است.

وی عنوان کرد: هفته گذشته عربستان در تداوم مذاکرات با صهیونیست بود اما امروز وادار شد خواهان تشکیل کشور فلسطین شود و اتفاقات در تغییر راهبردها موثر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید بدانیم با هر اعتقاد و هر گرایشی رژیم صهیونیستی دشمن ایرانی بودن و موجودیت ما است، مشکل آن‌ها با انقلاب اسلامی نیست بلکه با فرهنگ، تمدن، تاریخ و خاک ما مشکل دارند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا