فرهنگ و هنر

طراحان و تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه وام ۳ میلیارد ریالی می‌گیرند

طراحان و تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه وام ۳ میلیارد ریالی می‌گیرند

– اخبار فرهنگی –

به‌‌گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با به مضاء‌تفاهم نامه بین کارگروه ساماندهی مد و لباس و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران  گفت: وام‌های ویژه‌ای برای طراحان و تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب دارای مجوز در نظر گرفته شد که براساس همین تفاهم‌نامه مجموعه تسهیلات ۳۰۰ میلیارد ریال است.

امامی در ادامه افزود: «این تفاهم‌نامه با رویکردی حامیانه، برای رشد و جان گرفتن دوباره طراحان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس طراحی شد. اما افزون بر آن به مناسبت روز عفاف و حجاب، مدیرعامل محترم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تمهیدی اندیشیدند تا از طراحان و تولیدکنندگان این حوزه که دارای مجوز بوده و مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس هستند، وام‌های ویژه، آسان و قابل توجهی برای تأمین مواد اولیه و به منظور کاهش قیمت تمام شده برای این تولیدکنندگان پرداخت شود.

«حجاب‌استایل‌ها» مد و لباس را به صنعتی دم‌دستی تبدیل کرده‌اند

سید سعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این رابطه بیان داشت: این وام‌ها تا سقف ۳ میلیارد ریال برای هر شخص حقیقی و به صورت قرض‌الحسنه و بر اساس ضوابط و مقررات اجرایی بانک پرداخت می‌شود. وام‌های یاد شده برای هر فرد رسمی مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس و معرفی شده از سوی این کارگروه قابل پرداخت است.
دکتر «سید مجید امامی» همچنین خبر داد: فراخوان ثبت‌نام و ضوابط دریافت این وام‌های ویژه، در نخستین فرصت توسط درگاه‌های رسمی کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام خواهد شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا