کهگیلویه و بویراحمد

عزاداری حضرت زهرا(س) در سی‌سخت/مصباح نژاد: حاج قاسم مرید واقعی رهبری بود+تصاویر و فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت، مراسم عزاداری دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در محل مسجد جامع امام علی (ع)  برگزار گردید. 

مراسم عزاداری شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)  همراه با برنامه های متنوع سخنرانی مذهبی،روضه خوانی و  غذای نذری با حضور حجت‌الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی سخت، ستوده نیا فرمانده سپاه ناحیه دنا، غریب پور دادستان دنا، و مردم در مسجد جامع شهر سی سخت برگزار گردید. 

مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در این مراسم گفت:خون ناحق خیلی سخت است و در روز قیامت زمین از خون ناحق شکایت می کند چرا این خون ریخته شد این خون ناحق در آسمان و زمین گران تمام می شود، حاج قاسم جلوی خونهای ناحق را گرفت.

امام جمعه شهر سی سخت دومین ویژگی حاج قاسم را  اخلاص وی دانست و گفت: حاج قاسم  دنبال دنیا نبود در دل شب از ترس قیامت گریه می کرد پس بدانید وقتی با خدا معامله کنی خدا هم بزرگت می‌کند خدا حاج قاسم سلیمانی را بزرگ کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه عشق به فاطمه(س) عشق به توحید است افزود: چون فاطمه دریای همه کمالات است هر کمالی که تصور شود این در وجود حضرت فاطمه وجود دارد از دیدگاه قرآن حضرت فاطمه دریاست و انتهایش پیدا نیست و دسترسی به عمقش مشکل است، عشق به فاطمه عشق به خوبیها و کمال است احترام به فاطمه قدرشناسی زحمات پیامبر اسلام است پیامبر چقدر سختی کشید و چقدر خون دل خورد و جنگها بر پیامبر تحمیل شد  شکمبه حیوان را بر صورت پیامبر می انداختند چون انسانهای جاهل بودند و مادی بودند و نور را نمی دیدند رسالت پیامبر جهانی بود ماموریت پیامبر برای تمام جهان بود.

مصباح نژاد اظهار داشت: پیامبر در قرآن می فرماید در مقابل این زحمات اجر و مزد نمی‌خواهم فقط  مردم محبت و مودت را نسبت  به نزدیکان پیامبر داشته باشند فاطمه رمز عبور و کلید واژه توبه آدم است هر خیر و هر سعادت و هر توفیقی در خانه بی بی دو عالم است. 

 

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا