لرستان

۱۲۰۰ تیم در لرستان جام فوتسال محلات را برگزار می کنند

۱۲۰۰ تیم در لرستان جام فوتسال محلات را برگزار می کنند

به گزارش برگزیده های ایران لرستان، مجید منعمی در شورای ورزش استان گفت: طبق دستورالعمل ارسالی وزارت ورزش و در راستای تزریق نشاط اجتماعی بعد از بحران کرونا مسابقات فوتسال محلات در استان لرستان همزمان با سراسر کشور از اوایل اردیبهشت ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در قالب برنامه ی ورزش همگانی فوتسال ابلاغ شده است در استان این مسابقات در ذیل کنگره شهدا و با عنوان یادمان شهدای هر محله برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار لرستان با بیان اینکه ثبت نام تیم های فوتسال محلات از طریق سامانه ی رویداد می باشد اظهار داشت : تا کنون بیش از ۲۸ هزار تیم فوتسال در محلات مختلف کشور در سامانه رویداد ثبت نام کردند که این تعداد در لرستان به بیش از ۱۲۰۰ تیم می رسد.

منعمی ادامه داد : در استان علاوه بر تیم های محلات، اقشار مختلف مردم از جمله اصناف و دانشجویان نیز می توانند در مسابقات شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بانوان نیز می توانند در مسابقات شرکت کنند که هماهنگی آن از طریق اداره کل امور بانوان استانداری لرستان می باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در پایان گفت :علاقمندان می توانند برای شرکت در مسابقات از طریق سامانه “رویداد” اقدام کنند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا