فرهنگ و هنر

نمایش فیلم «منصور» به مناسبت هفته بسیج در یک مسجد

سیدروح‌الله حسینی مسئول فرهنگی و رسانه‌ای مسجد فائق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت برگزیده های ایران با اشاره به برنامه‌های پایگاه بسیج این مسجد در ایام هفته بسیج اظهار داشت: اکران فیلم سینمایی «منصور» به مناسبت هفته بسیج در مسجد برای عموم به نمایش درخواهد آمد که مردم جمعه ۵ آذرماه از ساعت ۱۵ در شبستان باید حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: درصورت تکمیل ظرفیت، درها بسته خواهد شد. بنابراین لازم است مردم نهایتاً یک ساعت قبل از شروع اکران در مسجد حاضر شوند.

حسینی افزود: برنامه دیگر بسیج در این ایام، برگزاری اردوی فرهنگی و ورزشی برای نوجوانان بسیجی در مسجد است که روز جمعه ۵ آذربرگزار می‌شود و اکران این فیلم نیز بخشی از برنامه‌های آنان است.

مسئول فرهنگی و رسانه‌ای مسجد فائق گفت: دیدار با خانواده شهید مدافع حرم با حضور بسیجیان از دیگر برنامه‌های مسجد در این هفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نوجوانان بسیج خواهران مسجد در یک اقدام خودجوش با جمع‌آوری مبالغی بنا دارند در این هفته، ۱۲ بسته ارزاق تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا