علمی و فناوری

گوشی شیائومی با دو دوربین سلفی و نمایشگری عجیب در راه است!/ عکس

گوشی شیائومی با دو دوربین سلفی و نمایشگری عجیب در راه است!/ عکس

شیائومی در سال ۲۰۲۱ از گوشی میکس ۴ رونمایی کرد. میکس ۴ گوشی شیائومی در چند سال گذشته است که از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد.

دیجیتال‌چت‌استیشن جزئیات جدید مربوط به گوشی هوشمندی را فاش کرده است که از دو دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد. احتمالاً این گوشی شیائومی میکس ۵ خواهد بود.

به ادعای افشاگر، گوشی پرچمدار جدید و مرموز که در حال آزمایش است، به پردازنده‌ی سری ۸ اسنپدراگون مجهز شده و صفحه‌نمایش گوشی در هر چهار طرف حاشیه‌های بسیار کمی دارد.

ظاهراً دستگاه مذکور به دو دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد بود. به نظر می‌رسد که یکی از دوربین‌های پشت گوشی از نوع تله‌فوتو است و زوم اپتیکال ۴ برابری دارد.

گوشی شیائومی با دو دوربین سلفی و نمایشگری عجیب در راه است!/ عکس

هرچند به نام دستگاه اشاره‌ای نشده است اما گنجاندن دو دوربین زیر نمایشگری بدون حاشیه می‌تواند نشانه‌ای از گوشی شیائومی میکس ۵ باشد.

این احتمال نیز وجود دارد که دستگاه مذکور مدل پرچمدار گوشی زد تی ای باشد، چرا که این برند در چند سال گذشته گوشی‌هایی با دوربین زیر نمایشگر عرضه کرده است.

پیش‌تر گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه ممکن است شیائومی امسال دو گوشی تاشو از سری میکس به نام میکس فولد ۴ و میکس فلیپ ۴ عرضه کند. اگر قیمت گوشی های جدید شیائومی ارزان‌تر از رقبا باشد، این محصولات می‌توانند با بهترین گوشی های تاشو در بازار رقابت هیجان‌انگیزی به راه بیندازند.

  • بیشتر بخوانید:

  • موبایلی که ورودش به ایران ممنوع شده پرفروش‌ترین گوشی جهان شد

  • زمان دستیابی به قدرت اتمی نامحدود کی فرا می‌رسد؟

  • خبری تازه از هواپیمای مسافربری ۷۲ نفره ساخت ایران

۲۲۷۲۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا