اردبیل

مسابقات دوی همگانی استان اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدصادق حسینی با اشاره به دو همگانی انتخابی استان اردبیل که در شهر توریستی سرعین برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات دو همگانی با حمایت و همکاری ادارات مختلف شهرستانی و استانی در شهر توریستی سرعین در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات، افزود: توسعه ورزش دو همگانی خصوصا دو صحرانوردی، افزایش شور و نشاط اجتماعی و توسعه گردشگی ورزشی از جمله اهداف این مسابقات است.

رئیس هیات دو و میدانی استان اردبیل همکاری دستگاه‌های اجرایی خصوصا فرمانداری و شهرداری سرعین را در آماده‌سازی مسیر ۵ کیلومتری برای ورزشکاران مناسب ارزیابی کرد و گفت: راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، اورژانس شهرستان سرعین و شهرداری و شورای شهر هیات دو و میدانی را در برگزاری این مسابقات یاریگر بودند.

حسینی در رابطه با مسیر برگزاری این مسابقه نیز بیان کرد: رقابت دوندگان از میدان قارتال سرعین آغاز و نهایتا در سالن شهدای شهرستان سرعین پایان یافت.

وی در پایان نفرات منتخب این دوره از مسابقات را به این شرح اعلام کرد: در رده سنی نوجوانان؛ نفر اول: هادی اصغرزاده از اصلاندوز، نفر دوم: محمد امین موسوی از اصلاندوز و نفر سوم: نیما یوسف خانی از اردبیل، در رده سنی جوانان؛ نفر اول: علیرضا نجفی از اصلاندوز، نفر دوم: محمدرضا بیات از اصلاندوز و نفر سوم: مهدی اکبری از خلخال انتخاب شدند.

رئیس هیات دو و میدانی استان اردبیل همین‌طور با اشاره به منتخبان رده سنی بزرگسالان نیز گفت: در این رده سنی نیز ولی مولایی از اردبیل به‌عنوان نفر اول، ودود جوان نیاری از اردبیل، نفر دوم و حسین ساویز از اردبیل به‌عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا