اخبار روز

ماجرای سوال یک دانشجو از بهادری‌جهرمی و فضاسازی برخی رسانه‌ها چه بود؟

ماجرای سوال یک دانشجو از بهادری‌جهرمی و فضاسازی برخی رسانه‌ها چه بود؟

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، روز دوشنبه ۱۰ مهرماه علی بهادری‌جهرمی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تهران حاضر شد و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

توضیحات سخنگوی دولت درباره «بانوی اول»/ بهادری جهرمی: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند
 
در حاشیه این نشست، یکی از دانشجویان سوالاتی را از وی مطرح کرد که او پاسخ خود را اعلام کرد ولی در برخی رسانه‌ها، از این دانشجو به‌عنوان دانشجوی معترض نام برده شد.

مهدیه جمشیدی که در حاشیه‌ی این جلسه با سخنگوی دولت به طرح مطالب خود پرداخته بود در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، در این‌باره می‌گوید: آقای بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه شهید بهشتی آمده بودند و جلسه سخنرانی داشتند؛ بعد از پایان جلسه بنده به‌عنوان یک دانشجو با ایشان درد دلی را درخصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مطرح کردم ولی متأسفانه متوجه شدم که برخی رسانه‌ها از من به‌عنوان «دانشجوی معترض» نام بردند در حالی که مسئله به این شکل نبود.

وی افزود: ما طرفدار این دولت هستیم و به گفته مقام معظم رهبری از اقدامات این دولت تمجید می‌کنیم؛ خصوصاً اقدامات زیربنایی و عرصه سیاست خارجی که دولت در آن عرصه‌ها خوب عمل کرده است. سخن من یک درد دل دانشجویی بود و ایشان هم پاسخ داد.

این دانشجو اضافه کرد: ما دانشجویان انقلابی حامی این دولت انقلابی هستیم و سوالم را در حضور سخنگوی دولت مطرح کرده و جوابم را دریافت کردم. همان‌طور که آقای بهادری‌جهرمی گفت، نمایان شدن نتایج اقدامات دولت در مسائل اقتصادی در زندگی مردم زمان‌بر است؛ اما دولت تلاش می‌کند و امیدواریم این نتایج نیز به ثمر برسد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا