علمی و فناوری

عکس| فروش خانه جن‌زده در تگزاس!

عکس| فروش خانه جن‌زده در تگزاس!

نادیا زکالوند: خانه ۲۰۰ مترمربعی، سه خوابه برای زندگی ـ یا مرده‌ها- شاید چیزی نباشد که از یک خانه توقع دارید. گول نمای سفیدرنگ و ساده این ساختمان را نخورید. این ظاهر، پوششی است بر آنچه که در انتظار بازدیدکننده از خانه است. هر اتاق از این خانه، شوک‌برانگیز است.

تینا ایریاس، مشاور املاک، قرار است این خانه ترسناک زوجی را که پیش از این هم چنین خانه‌ای داشتند، بفروشد. به نظر می‌رسد آنها عاشق مرده‌های متحرک‌اند. ایریاس می‌گوید، «این زن و شوهر، انسان‌های بسیار شیرین و دوست‌داشتنی هستند، تنها مشکل‌شان علاقه بیش از حد آنها به هیجان‌های هالووینی است.»

عکس| فروش خانه جن‌زده در تگزاس!

این خانه که با نام «ملک جن‌زده خالی از سکنه کرکس‌ها ۱۳» شناخته می‌شود با قیمت معادل ۱۲۵هزار دلار برای فروش گذاشته شده است. اما همراه با این خانه قرار است تمام متعلقات آن، از جمله هرآنچه را که در آن وجود دارد، همچنین وب‌سایت معرفی این خانه و نام تجاری آن با هم فروخته شود که این موضوع قیمت خانه را به ۲۰۰هزار دلار افزایش می‌دهد.

عکس| فروش خانه جن‌زده در تگزاس!

اما به نظر شما چه کسی دوست دارد، خانه‌ای را که هر اتاق آن پر از مانکن‌های اسکلت یا اتاقی که جراحی‌های شبانه ترسناک روی افراد مفلوک را به تصویر می‌کشد یا درهایی که با طرح تابوت تزیین شده‌اند بخرد. حتی یکی از اتاق‌های آن به تابوت و محل استراحت مردگان تزیین شده است.

عکس| فروش خانه جن‌زده در تگزاس!

منبع:

foxnews

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا