اخبار ورزشی

نقی‌زاده: در لیگ برتر تیم ضعیف نداریم/ داوران هم می توانند روز خوب داشته باشند یا اشتباه کنند

میثم نقی‌زاده در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، در خصوص پیروزی مقابل فجرسپاسی در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد. برد شیرینی بود و خداراشکر توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه این تیم بعد از ۷ هفته طعم برد را چشید، گفت: در بازی‌های قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم اما در نتیجه گیری کمی ضعیف بودیم. امیدوارم از این به بعد هم روند بردها ادامه داشته باشد و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. مطمئن باشید تیم ما می‌تواند به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

وی در مورد شکل تیمی و شرایط نفت مسجدسلیمان پس از گذشت ۱۱هفته، عنوان کرد: متاسفانه کارمان را برای فصل جدید دیر شروع کردیم. در ابتدای فصل بدنسازی خوبی نداشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم. الان از نظر فنی شرایط خوبی داریم هرچند که در باخت ها نیز بد بازی نمی‌کردیم. از طرفی سطح تمام تیم‌های لیگ برتر بالاست و تیم ضعیف نداریم. خوشبختانه هم در جام حذفی برنده شدیم و هم در لیگ سه امتیاز گرفتیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم این روند ادامه داشته باشد. جایگاه تیم نفت مسجدسلیمان اینجای جدول نیست و تلاش می‌کنیم با کسب نتایج خوب تیم را به رتبه‌های بالا برسانیم.

نقی‌زاده در مورد اینکه پس از پیروزی مقابل فجرسپاسی، فراز کمالوند از تیم داوری تشکر کرد، گفت: ما بازیکنان نباید در مورد داوری صحبت کنیم اما می‌توانم بگویم داوران هم مانند ما می‌توانند روز خوب داشته باشند یا اشتباه کنند. بعضی اوقات اشتباهاتی می‌شود که لحظه‌ای است. قطعا آن‌ها تلاش می‌کنند بدون ایراد سوت بزنند. امیدوارم اشتباهات منجر به ضرر تیمی نشود و داوران هم روز به روز شرایط بهتری پیدا کنند.

وی در خصوص بازی هفته دوازدهم مقابل نساجی در ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت:‌ ما مهمان هستیم و برایمان فرقی ندارد کجا بازی کنیم. هرچند که زمین نقش جهان کیفیت خوبی دارد و به بهتر شدن بازی کمک می‌کند. تیم نساجی ساختار خیلی خوبی دارد و فوتبال با کیفیتی را ارائه می‌دهد. بازی راحتی برای ما نیست اما تلاش می‌کنیم سه امتیاز شیرین دیگری به دست بیاوریم.

هافبک نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: از همه هواداران که در این شرایط هم حامی ما هستند تشکر می‌کنم. جایگاه این تیم رتبه چهاردهم نیست. قول می‌دهم تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و در جدول صعود کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا