اخبار روز

پوشش زنده بازی‌های آسیایی| مدال برنز برای تیم تپانچه/ بریمانلو فینالیست شد/ صعود ملی‌پوشان کایاک، کانو و بسکتبال سه نفره + تصاویر و فیلم

پوشش زنده بازی‌های آسیایی| مدال برنز برای تیم تپانچه/ بریمانلو فینالیست شد/ صعود ملی‌پوشان کایاک، کانو و بسکتبال سه نفره + تصاویر و فیلم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، روز هفتم بازی‌های آسیایی شنبه هشتم مهرماه آغاز شده و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند.

نتایج لحظه به لحظه ورزشکاران ایرانی در روز شنبه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

بسکتبال سه نفره:

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران با برتری ۱۹ بر ۱۷ مقابل هند به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کرد. تیم ایران در یک چهارم نهایی به مصاف مغولستان می‌رود.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

کوراش:

مجیدوحید بریمانلو در رقابت‌های وزن ۶۶- کیلوگرم در نخستین دیدار به مصاف چونگ هوانگ از ویتنام رفت و در مقابل حریف خود به برتری دست یافت و گام به مرحله یک‌چهارم نهایی گذاشت.

بریمانلو در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «چنگ هائو چان» از چین تایپه رفت و با نمایشی زیبا ضمن برتری مقابل حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و‌ مدال برنز خود را قطعی کرد.

بریمانلو در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف مرودزودا خیراندشی از تاجیکستان رفت و با برتری مقابل حریف خود فینالیست شد. نماینده کشورمان برای کسب نشان طلا به مصاف برنده دیدار نمایندگان ازبکستان و کره‌جنوبی خواهد رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

قایقرانی:

** علی آقا میرزایی  در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان با زمان ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۶۰۳ صدم ثانیه در گروه خود اول شد و به فینال رفت. 

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** محمدنبی رضایی کانو یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان با زمان ۴ دقیقه و ۲ ثانیه و ۴۶۳ صدم ثانیه در گروه خود دوم شد و به فینال صعود کرد.

** هدیه کاظمی و الناز شفیعیان در کایاک دونفره ۵۰۰ متر زنان در گروه خود، با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۳۷۹ صدم ثانیه سوم شدند و به فینال رفتند. 

** سپهر ساعتچی و پیمان قویدل در کایاک دو نفره ۵۰۰ متر مردان در گروه خود با زمان یک دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۳ صدم ثانیه اول شدند و به  فینال رسیدند. 

** عادل مجللی و کیا اسکندانی در کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان در گروه خود زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه را ثبت کرد و دوم شدند و به فینال صعود کردند. 

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

تیراندازی:

در پایان دور مقدماتی تپانچه ۱۰ متر میکس تیم ایران با ترکیب با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو  با امتیاز ۵۷۵ پس از هند و چین در رده سوم قرار گرفت.

تیم کشورمان برای کسب مدال برنز با تیم پاکستان رقابت کرد و با برتری ۱۶ بر ۱۴ به مدال برنز دست یافت. این اولین مدال تپانچه در بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود.

به این ترتیب پرونده تپانچه ایران در بازی های آسیایی با کسب یک مدال برنز بسته شد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

 

.

 

اسکیت:

** در ماده ۱۰ هزار متر  امیر بهزادی و آزاد همتی در حین رقابت نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت برسانند و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت ایران اعزامی در ماده ۱۰۰۰۰ متر با حضور نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیایی در بخش بانوان آغاز شد.

در حین رقابت، نهال مقدم و سیده مهشید کیایی نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت برسانند و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

ورزشکاران ایران در رشته‌های تیراندازی، اسکیت، کوراش، قایقرانی، بسکتبال سه نفره، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، شطرنج، بوکس و دوومیدانی به مصاف رقبای خود می‌روند.

ادامه دارد…

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا