البرز

فارس من| دستگاه قضاء به موضوع گودبرداری حصارک ورود کند

به گزارش برگزیده های ایران در کرج، محمد اسدیان، عضو شورای شهر کرج، در نطق پیش از دستور شورای شهر، ضمن تاکید بر تسریع روند راه‌اندازی کلینیک کارکنان شهرداری کرج، گفت: همچنین سامانه ۱۳۷ می‌تواند داده‌های خوبی برای مدیریت شهری داشته باشد و بسیاری از مطالبات و دغدغه‌های مردم در این سامانه مطرح می‌شود.

اسدیان در ادامه به مسئله گودبرداری منطقه پنج شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: چندین سال است این منطقه گودبرداری شده و خطای فاحشی اتفاق افتاده که ناشی از کوتاهی مسؤولان وقت است.

وی ادامه داد: از دستگاه قضا انتظار نداشتیم در این خصوص سکوت کند، چرا رسانه‌های عدالت خواه در این خصوص ساکت هستند؟ این گودبرداری غیرمجاز بیش از هفت سال است که انجام شده!

این عضو شورای شهر بیان کرد: ۶ هزار و ۸۰۰ متر خاکبرداری شده و دیوار خانه‌های همجوار ترک برداشته، بسیاری از شیشه‌ها شکسته است اما کسی چیزی نمی‌گوید، حتما باید دیوار خانه‌ای فروریزد یا بچه‌ای در گودال بی‌افتد تا دستگاه قضا ورود کند؟

وی خطاب به شهردار افزود: آقای شهردار با صراحت می‌گوییم اگر منطقه پنج همان منطقه ممنوعه است اعلام کنید، چرا مدیر منطقه کاری نمی‌کند؟ شورا موظف است که بر چنین مواردی نظارت کند. شهردار منطقه پنج رفوزه شده است.

این عضو شورای شهر یادآور شد: ما در قبال جان مردم مسؤول هستیم لطفا هرچه سریع‌تر دستگاه‌ امنیتی و نظارتی به این قضیه ورود کند.

انتهای پیام/ج/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا