اردبیل

فارس من| مسجد روستای آغجه کهل با مشارکت اهالی و توسط خیر بازسازی می‌شود

حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در خصوص سوژه یولن من با عنوان «درخواست کمک برای ساخت مسجد در روستای آغجه کهل»  با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه با مشارکت و موافقت اهالی در خصوص مسیر مسجد، آماده مشارکت و مساعدت است اظهار کرد: بعد از درج این سوژه در سامانه یولن من، کارشناسان اوقاف جهت بررسی مشکل به روستای آغچه کهل از توابع بخش کورائیم مراجعه کردند که عدم وجود مسیر دسترسی مناسب سبب تاخیر در مراحل بازسازی این مسجد شده است.

وی با اشاره به اینکه این روستا جمعا ۳ خانوار دارد، افزود: مسجد مذکور  قدیمی و مخروبه شده که تنها دیوارهای سنگی بجا مانده، البته خیّری جهت بازسازی مسجد آماده همکاری هست ولی مسیر منتهی برای عبور و مرور مصالح ساختمانی با مشکلاتی مواجه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: فرد خیّری که قصد ساخت و ساز مجدد دارد، جهت سهولت در امر عبور و مرور، کوچه جنب مسجد را پیشنهاد داده که مورد مخالفت اهالی قرار گرفته چرا که برای این کار باید چند خانه تخریب شود.

ستوده گفت: البته اهالی روستا مسیر جایگزین «خرمن‌نر» و «بلاغ باشی» را برای انتقال مصالح ساختمانی پیشنهاد کرده‌اند و این موضوع نیز در دست بررسی بوده و سعی خواهیم کرد تا با رفع این مشکل نسبت به احداث این مسجد اقدام شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا