خوزستان

رفع تصرف ۴۱۲ هزار مترمربع اراضی ملی خوزستان

رفع تصرف ۴۱۲ هزار مترمربع اراضی ملی خوزستان

برگزیده خوزستان – سرهنگ فریدون عبادی فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در آذرماه، هشت فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در استان با اجرای احکام قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

او می‌گوید: احکام قضایی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اخذ و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

به گفته او با اجرای این احکام، اراضی ملی در استان به مساحت ۴۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و به ارزش ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال، ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند. همچنین به صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

عبادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود از موارد زمین‌خواری را به شماره ۱۶۵۶ (شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا