کهگیلویه و بویراحمد

مرگ تلخ پیمانکار آب و فاضلاب در شهر دوگنبدان

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان گفت: قبل از ظهر امروز ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان ریزش کرد و پیمانکار پروژه زیر خاک  ترانشه ریزش کرده محبوس شد و فوت کرد.

 وی گفت: به علت سستی زمین پس از بارش های اخیر قسمتی از محل اجرای شبکه فاضلاب شهر دوگنبدان حدفاصل پشت استادیوم تختی- ورودی محله رزمندگان ریزش کرد.

غریبی اظهار داشت؛: در این سانحه پیمانکار پروژه و کارگران که درون کانال قرار داشتند دچار سانحه شدند و چند نفر از کارگران به محض شروع ریزش از کانال خارج شدند اما متاسفانه به علت ریزش پر حجم خاک و میلگرد، پیمانکار پروژه در کانال محبوس شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله در تماس با نیروهای امدادی ، تیم هایی از پلیس، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری و آبفا در محل حادثه حاضر شدند و عملیات جهت نجات فرد محبوس آغاز شد که متاسفانه تلاش ها برای بیرون کشیدن فرد محبوس و نجات وی  از زیر خاک  ترانشه ریزش کرده تا ساعاتی ادامه داشت که به دلیل حجم زیاد خاک، عمق ترانشه و سستی زمین، تلاش عوامل امدادی پیرامون زنده ماندن فرد محبوس بی نتیجه و وی فوت کردند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان ضمن تسلیت به خانواده داغدار متوفی و تشکر از تلاشهای بی وقفه عوامل امدادی در حادثه مورد نظر گفت: مرحوم وحید عبدی‌پور از پیمانکاران با تجربه در اجرای پروژه های آب و فاضلاب بود و برای وی آمرزش و مغفرت الهی و همچنین برای بازماندگان سوگوار و بیت داغدارشان از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا