Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
فرصت آزمون و خطا در کشور نداریم/ پارلمان بخش خصوصی در کنار دولت - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

فرصت آزمون و خطا در کشور نداریم/ پارلمان بخش خصوصی در کنار دولت

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، غلامحسین شافعی در نشست با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شیراز اظهار داشت: بزرگان بسیاری برای اتاق‌ها زحمت کشیده‌اند و ما امروز میراث‌دار این بزرگان هستیم و باید بر روی این موضوع تعصب و غیرت داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز ما به عنوان هیئت نمایندگان و منتخبان اعضای اتاق‌ها برگزیده شدیم باید خادمان بخش اقتصاد کشور و استان‌ها باشیم.

شافعی اظهار داشت: ما به عنوان بخش خصوصی باید بر مواضع و نظراتمان بایستیم اما معتقدیم نظراتمان را باید با ادبیات درست و کارشناسی بیان کنیم در غیر این صورت فضا و فرصت گفت‌وگو از دست می رود.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی باید در انتخاب راه حل و مسیر انجام فعالیت‌ها راهی را انتخاب کند که بهترین نتیجه را برای بخش اقتصاد کشور به دنبال داشته باشد و این مهم باید استراتژی اصلی ما باشد.

شافعی ادامه داد: فرصت آزمون و خطا در فضای کشور نیست و با همه واقعیت‌ها روند حرکت در کشور امیدوارکننده است ما به عنوان پارلمان بخش خصوصی وظیفه خود می‌دانیم برای تقویت و بهبود شرایط در کنار دولت باشیم.

رئیس اتاق ایران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انتخاب اتاق شیراز در سه ماه متفاوت به عنوان برترین‌های جهان افتخار بزرگی برای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور است زیرا نشان می‌دهد حرکت ما به سمت استاندارهای جهانی اتاق‌های بین المللی موثر بوده است.

وی افزود: جای مباهات است که جایگاه اتاق شیراز در کشور شایسته و با منزلت است و این اتاق جز اتاق‌های فاخر در بین اتاق‌های سراسر کشور است و بسیاری از طرح‌ها و ایده‌های این اتاق به کل کشور تسری داده شده است.

شافعی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مسیر و ابزار حرکت اتاق‌های پیشرو را برای ادامه حرکت‌های بالنده بیش از پیش فراهم کنیم.

 غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در سفر یک روزه به شهر شیراز در جلسه هیئت نمایندگان این اتاق شرکت و ضمن دیدار با همکاران از بخش‌های مختلف این اتاق بازدید کرد.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا