اقتصادی

رشد ۱۷۰ درصدی سود خالص بیمه ملت

رشد ۱۷۰ درصدی سود خالص بیمه ملت

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، براساس گزارش ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ این شرکت به ازای هر سهم ۸۱ ریال سود خالص شناسایی کرده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت در دوره مشابه سال مالی گذشته برای هر سهم ۳۰ ریال سود خالص محقق کرده بود.
شرکت بیمه ملت که با سرمایه ثبت شده ۳۰,۶۵۷,۲۱۳ میلیون ریال فعالیت می‌کند، توانست در دوره ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه ۱۴۰۲ مبلغ ۲,۴۷۰,۴۱۱ میلیون ریال سود خالص شناسایی کند که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته رشد ۱۷۰ درصدی را به ثبت رسانده است. این رقم در دوره ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ حدود ۹۱۱.۸۴۷ میلیارد ریال بوده است.
شرکت بیمه ملت در دوره یاد شده مبلغ ۲۹.۰۴۲.۵۷۷ میلیارد ریال درآمد حق بیمه در حساب‌های خود ثبت کرده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۴۱ درصد افزایش یافته است.
سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای در این دوره مبلغ ۲.۷۰۰ میلیارد ریال بوده که رشد چشمگیر ۶۴۳ درصدی را رقم زده که در جای خود بسیار با اهمیت است. ضمن اینکه سود عملیاتی شرکت که تا پایان پاییز ۱۴۰۲ به مبلغ ۱.۷۳۴ میلیارد ریال رسیده، نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل با رشد بی سابقه ۱۳۵۲ درصدی همراه شده است.
نکته قابل توجه اینکه شرکت بیمه ملت در حالی به سود ۸۱ ریالی برای هر سهم در ۹ ماه اول سالجاری دست یافته که در طول سال مالی گذشته طی ۱۲ ماه مبلغ ۶۹ ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود و دستیابی به این مبلغ سود در دوره ۹ ماهه نوید بخش روزهای درخشان‌تر در سوددهی برای این شرکت قلمداد می‌شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا