اخبار ورزشی

ادعای رسانه روسی: سردار جایی نمی‌رود و در زنیت می‌ماند +عکس

به گزارش برگزیده های ایران، رسانه‌های روسی و اروپایی مدعی هستند که سردار آزمون با پایان قراردادش با تیم زنیت، روسیه را ترک خواهد کرد و به تیمی دیگر منتقل خواهد شد. بسیاری از رسانه‌ها از لیون فرانسه به عنوان گزینه اصلی انتقال ستاره کشورمان صحبت می‌کنند و برخی از رسانه‌های انگلیسی نیز مدعی هستند که اورتون علاقه‌مند به جذب این بازیکن نیز است.

با وجود تمام اخباری که این مدت در رسانه‌های اروپایی منتشر شده، یک رسانه روسی امروز خبری متفاوت منتشر کرد و مدعی شد که سردار آزمون در زنیت می‌ماند.

رسانه euro-football نوشت: بهترین مهاجم لیگ روسیه به فرانسه نخواهد رفت و در زنیت می‌ماند. او نظرش تغییر کرده و می‌خواهد بماند.

این رسانه در ادامه نوشت: سردار پیشتر گفته که در زنیت احساس آرامش می‌کند و می‌داند که بقیه تیم از او حمایت خواهند کرد. البته او می‌خواهد در سطح متفاوتی از فوتبال اروپا به میدان برود و این آرزوی هر بازیکنی است. با این حال تیم زنیت نمی‌خواهد این بازیکن را از دست بدهد و با پیشنهادی وسوسه برانگیز به سراغ او خواهد آمد.

رسانه روسی مدعی شد که زنیت در حال آماده کردن یک پیشنهاد با حقوق بسیار بالاست تا بتواند او را در این تیم نگاه دارد. زنیت چون می‌داند سردار بهترین مهاجم روسیه است می‌خواهد او را در تیم نگاه دارد و به همین علت نگذاشت در تابستان ۲۰۲۱ راهی بایرلورکوزن شود. زنیت هنوز نتوانسته مهاجمی در حد و اندازه‌های آزمون پیدا کند و به همین دلیل می‌خواهد هر طور شده او را در این تیم حفظ کند.

با این حال باید دید تا انتهای فصل چه اتفاقی برای ستاره کشورمان رخ خواهد داد. لیون فرانسه به شدت خواهان آزمون است و آیا باعث می‌شود که مهاجم کشورمان راهی فرانسه شود؟

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا