لرستان

افتتاح مدرسه زنده یاد سید ابراهیم موسوی در خرم آباد

افتتاح مدرسه زنده یاد سید ابراهیم موسوی در خرم آباد

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، ساعتی پیش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان و جمعی از سادات خرم آباد مدرسه خیر ساز زنده یاد سید ابراهیم موسوی افتتاح و به بهره برداری رسید.

بر پایه این خبر ، هزینه های ساخت این مدرسه که دانش آموزان در مقطع ابتدایی در آن مشغول به تحصیل خواهند شد مهندس سعید فتحی بیرانوند خیر مدرسه ساز خرم آباد پرداخت نموده است.

این مدرسه با اعتباری بالغ بر هشت میلیار ریال و در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع در روستای کاوکاکی و در مجاورت آستان مقدس امامزاده عبدالله خرم آباد احداث و در اختیار دانش آموزان این روستا قرار گرفت .

لازم به ذکر است زنده یاد سید ابراهیم موسوی از کارشناسان متعهد و کاربلد سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بود که ۲۳ بهمن ۱۳۸۰ در مسیر بازگشت به خرم آباد از تهران با برخورد هواپیمای توپولوف به سفیدکوه برای همیشه چشم از جهان فرو بست و به دیار حق شتافت .

نکته قابل تامل در این مراسم متاسفانه علی رغم اینکه انتظار می رفت این افتتاحیه طی مراسم خاص و منظم تری و در خور شان مفاخر استان برگزار شود و همچنین زندگی نامه ، خدمات و فعالیتهای آن مرحوم قرائت شود اما این مهم که نامی بهتر از بی برنامه گی نمی توان بر آن نهاد انجام نگرفت .

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا