تهران

قدرت منطقه‌ای، مسائل هسته‌ای و موشکی ایران خواری در چشم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، سردار سنائی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی که با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا، نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا و سایر مسؤولین در آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نماد شهید سلیمانی دو چیز است یکی صدق و دیگر اخلاص که هر دو باهم است، چرا که به آن چیزی که وعده می داد عمل می کرد و دیدیم که این شهید بزرگوار گفتند در کمتر از ۳ ماه پرچم داعش پایین می آید و عمل هم کرد و گزارش دروغ نمی داد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از مقام معظم رهبری فرمان گرفت و به سوریه رفت‌ و گوش به فرمان ولایت فقیه داد، گفت: شهید سلیمانی شبانه روز نمی شناخت و برای این کار وقت گذاشت و تلاش کرد و توانست ما را به مرحله ای برساند که امروز قدرت منطقه ای ما در کنار مسائل هسته‌ای، موشکی و منطقه ای خواری در چشم دشمنان است چرا که این‌ ها قدرت ما محسوب می شود. 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا خاطر‌نشان کرد: اگر در جنگ جهانی اول چنین قدرتی می داشتیم سرنوشت جهان اسلام طور دیگری بود.

سردار سنائی راد گفت: شهید سلیمانی در مقابل تروریسم وحشی صهیونیستی و آمریکا ایستاد و قهرمان شد، قهرمانی که نه فقط برای ایران بلکه قهرمانی برای جهانیان شد چون صداقت و صفا در وجود آن شهید بزرگوار موج می زد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی نماد رشادت بود که می تواند فطرت انسان ها را به سمت خدا تغییر دهد، چرا که از جنس الهی‌ بود، شهید سلیمانی بزرگ شد و توانست ارتقا پیدا کند و به دیگران هم بزرگی دهد.

معاون عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: مردم بعد از شهادت سردار دلها گفتند انتقام سخت؛ چرا که شهید سلیمانی رشادت های بسیاری انجام داد و هرگز بدنبال دیده شدن و ریا کاری نبود و به پشتوانه فریاد مردم ما توانستیم به آمریکایی ها سیلی محکمی بزنیم.

سنائی راد گفت: هر کدام از ما می توانیم شهید سلیمانی باشیم به شرطی که ببینیم مکتب شهید سلیمانی چه می گوید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا