اخبار ورزشی

طعنه آسنسیو به امباپه: باشگاه بالاتر از هر چیزی قرار دارد

طعنه آسنسیو به امباپه: باشگاه بالاتر از هر چیزی قرار دارد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مارکو آسنسیو بازیکن سابق رئال مادرید که تابستان امسال به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در گفت‌و‌گو با رادیو مونت‌کارلوی فرانسه درباره بروز اختلاف میان پاریسی‌ها و مهاجم فرانسوی‌شان کیلیان امباپه به خاطر خودداری این بازیکن از تمدید قرارداد یا رفتن به تیمی دیگر قبل از پایان قراردادش که خشم مدیران باشگاه را برانگیخته است، گفت: در نهایت این باشگاه است که بالاتر از هر چیزی قرار می‌گیرد. بنابراین همه اعضا باید نهایت احترام را برای آن قائل باشند، اما من فکر می‌کنم که در تیم ما همه این احترام را قائل هستند.

آسنسیو رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

 

ستاره سابق رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که آیا از حواشی فراوان پیرامون آینده امباپه ناراحت نیست، تأکید کرد: خیر، او بازیکن مهمی است، یک ستاره جهانی، پس طبیعی است که درباره‌اش زیاد صحبت شود.

یکی از امتیازات بازی در PSG برای آسنسیو آشنایی با سرمربی‌ و هموطنش لوئیس انریکه است که در جام جهانی ۲۰۲۲ زیر نظر او بازی کرد.

وی در این خصوص گفت: ما در جام جهانی با هم بودیم و از مدت‌ها قبل یکدیگر را می‌شناسیم و رابطه خوبی داریم. به همین دلیل انتظار دارم که اوضاع برای هر دوی ما خوب پیش برود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا