اخبار ورزشی

حسینی: می‌توانستیم راحت‌تر برنده شویم/ قضاوت داور بی‌غل‌وغش کارشناسی شود

حسینی: می‌توانستیم راحت‌تر برنده شویم/ قضاوت داور بی‌غل‌وغش کارشناسی شود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مجتبی حسینی پس از برتری دو بر یک آلومینیوم اراک در تهران مقابل هوادار در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: برد خیلی شیرینی برای ما بود و در هفته سوم توانستیم در خانه حریف یک بازی پایاپای و سخت را ببریم. می‌توانستیم راحت‌تر از این‌ بازی را ببریم، اما اتفاقاتی در زمین افتاد که نمی‌خواهم به آن ورود کنم. ان‌شاءالله که کارشناسی شود تا ببینیم به چه شکل بوده است. با توجه به قوانین سفت و سخت فدراسیون سعی می‌کنیم له مسائل داوری ورود نکنیم، اما به نظرم این بازی باید خوب کارشناسی شود که ببینیم دقیقاً چه اتفاقاتی افتاد.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه به گل رسیدیم بازی پایاپایی بود و می‌دانستیم  هوادار ایستگاهی‌زن‌های خوبی دارد. متاسفانه بچه‌ها یک خطای بی‌مورد کردند و یک گل خوردیم. در نیمه دوم سعی کردیم تغییر روش بدهیم. بازی خوبی بود و جا دارد از زحمات تک‌تک بچه‌ها تشکر کنم که با دل و جان بازی کردند. بازیکنان هوادار چندین سال است که کنار هم هستند و  جلوی آنها بازی کردن سخت است. توانستیم با یک برنامه‌ریزی خوب، جسارت و زحمات بچه‌ها این بازی را ببریم و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

آلومینیوم اولین شکست هوادار را رقم زد

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص قضاوت داور این دیدار عنوان کرد: قوانین اجازه نمی‌دهد در مورد داوری صحبت کنیم. خیلی دوست دارم این بازی بی‌غل و غش کارشناسی و به داوری کمک شود. اگر خوب کارشناسی شود می‌توانیم به داوری کمک کنیم.

حسینی در خصوص اینکه برای سه امتیاز در این دیدار حاضر شده بودند، گفت: تیمی هستیم که می‌خواهیم فوتبال خوب ارائه دهیم، اما یک موقع در این فوتبال شما می‌توانید بازی را ببرید و یک زمانی نیز نمی‌توانید. مقابل پرسپولیس بازی ضعیفی ارائه ندادیم و هدفمان این است که فوتبال خوب و قوی بازی کنیم. جوانان خوبی داریم و رفته رفته می‌توانیم از آنها کمک بگیریم. اگر این اتفاق با نتایج خوب همراه شود خیلی عالی است. باید از صدا و سیمای اراک تشکر کنم که این بازی را مستقیم برای مردم اراک پخش مستقیم کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا