اخبار ورزشی

آنتونی به خشونت خانگی متهم شد/ سرنوشت گرین‌وود در انتظار بال برزیلی منچستریونایتد؟

آنتونی به خشونت خانگی متهم شد/ سرنوشت گرین‌وود در انتظار بال برزیلی منچستریونایتد؟

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، آنتونی بال برزیلی تیم فوتبال منچستریونایتد توسط دادگاه سائوپائولوی برزیل به دلیل خشونت خانگی علیه نامزد سابقش به نام گابریلا کاوالین آن هم در زمانی که باردار بوده؛ مورد بازجویی قرار گرفته است. پایگاه خبری «UOL» برزیل گزارش داد؛ این رسانه به عکس‌ها، فیلم‌ها، مکالمات و شهادت‌های شاهدان دسترسی داشته که تهدید، ارعاب و حملات فیزیکی آنتونی را آشکار می‌کند. یکی از فیلم‌های این تحقیقات، آسیبی که آنتونی به استخوان‌های انگشتان گابریلا وارد کرده را نشان می‌دهد. بر اساس این گزارش؛ آنتونی به سر نامزد سابقش ضربه زده و دست او را طوری بردیده که به استخوان رسیده است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد ممکن است آنتونی نیز به سرنوشت میسون گرین‌وود دچار شود؛ بازیکنی که اواخر ماه ژانویه ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) متهم به ضرب شتم نامزد سابق خود شد و همین باعث شد تا باشگاه منچستریونایتد اعلام کند که تا تکمیل تحقیقات مستقل و داخلی این باشگاه، این بازیکن حق تمرین و بازی کردن با پیراهن شیاطین سرخ را نخواهد داشت. در نهایت با وجود اینکه گرین‌وود در بهمن ماه ۱۴۰۱ از اتهامات وارده تبرئه شد و باشگاه منچستریونایتد هم زمینه‌سازی‌های اولیه برای بازگرداندن او به ترکیب را انجام داد اما فشار افکار عمومی و مخالفت‌هایی که ابراز شد؛ سران یونایتد را بر آن داشت که وی را به صورت قرضی به اسپانیا و تیم ختافه بفرستند تا آب‌ها بیش از پیش از آسیاب بیفتند!

منچستریونایتد تکلیف گرین‌وود را مشخص کرد

گابریلا کاوالین به پایگاه خبری « UOL» برزیل گفت: آنتونی قبلاً به من گفته بود که “یا با من می‌مانی یا همه می‌میریم”، یعنی من، او و پسرمان. من هم به او گفتم که “می‌دانی که باردارم، درست است؟ این حرف تو من را می‌ترساند …” قطعاً آن روز یکی از بدترین روزهای زندگی‌ام بود.

آنتونی ۲۳ ساله که تابستان گذشته در انتقالی ۸۲ میلیون پوندی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، تاکنون در ۴۸ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار ۸ گل‌زده و ۳ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا