اخبار ورزشی

گوندوگان خیال هواداران بارسلونا را آسوده کرد

گوندوگان خیال هواداران بارسلونا را آسوده کرد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی دوستانه روز گذشته (یکشنبه) آنقدر که می‌‌بایست به هواداران تیم کاتالان نچسبید، چرا که در طول بازی اتفاقاتی رخ داد که آنها را نگران کرد. یکی از آنها مصدومیت ستاره جدید تیم ایلکای گوندوگان بود که به زحمت یک ماه از ورودش به جمع شاگردان ژاوی هرناندس می‌گذرد. او که بدون شک مهمترین خرید بارسلونا در بازار تابستانی امسال بود پس از احساس درد از ناحیه عضله نزدیک‌کننده پای راست تعویض شد.

اولین گزارش‌ها از وضعیت ستاره سابق منچسترسیتی، از خانه‌نشینی حداقل یکی دو هفته‌ای او و غیبتش در دو بازی دوستانه باقیمانده بارسلونا پیش از شروع فصل جدید مقابل میلان و تاتنهام حکایت داشته و حتی احتمال غیبت او در هفته‌ نخست فصل هم داده شده است.

پیروزی پرگل بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل + فیلم

 

این بازیکن آلمانی اما با انتشار پیامی نگرانی‌ها درباره مصدومیتش را برطرف کرد. او در صفحه شخصی خود در پاسخ به هوادارانی که درباره وضعیتش سؤال پرسیده بودند، گفت: نگران نباشید. آسیب‌دیدگی‌ام آنقدرها هم بد نیست.

بارسلونا در آخرین بازی اردوی پیش‌فصل خود در آمریکا به مصاف میلان خواهد رفت (۶:۳۰ صبح روز چهارشنبه) و پس از آن در جام خوان گامپر که روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین برگزار می‌شود، میزبان تاتنهام است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا