آذربایجان غربی

لیگ برتر والیبال: شهرداری ارومیه، مس را هم شکست داد و اُمیدوارتر شد

لیگ برتر والیبال: شهرداری ارومیه، مس را هم شکست داد و اُمیدوارتر شد

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، شهرداری ارومیه که در ده هفته نخست لیگ برتر والیبال تنها یک برد داشت، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال را در خانه و در سالن دورنالاریوواسی مقابل مس رفسنجان به برد ۳ بر یک دست یافت تا بهترین تیم ۶ هفته اخیر لیگ برتر لقب بگیرد.

شاگردان سیدعباسی این بازی را بسیار بد و با شکست ۲۵ بر ۱۶ آغاز کردند و در حالیکه مس رفسنجان در رده آخر جدول قراردارد در ادامه کامبک زدند و موفق شدند ابتدا در ست دوم ۲۵ بر ۱۹ در ست سوم ۲۵ بر ۲۰ و در ست چهارم ۲۵ بر ۱۸ پیروز شوند و به ششمین برد فصل خود دست یابند.

با این نتیجه تیم مس رفسنجان قبل از رویایی هفته آینده با صدرنشین لیگ به تنهایی در رده آخر لیگ برتر والیبال باقی ماند و شهرداری ارومیه نماینده شهر عشاق والیبال با شش برد به همراه شهرداری گنبد و بخاطر امتیاز کمتر در رده دوازدهم ماند اما با توجه به بازی نسبتا آسان روز چهارشنبه مقابل تیم سیزدهم جدول سایپا می‌تواند تا رده دهم صعود کند.

هم اکنون لبنیات هراز آمل، شهداب یزد و پیکان تهران سه تیم صدرنشین هستند و شهرداری ارومیه برای صعود به پلی آف باید در بازی‌های آینده نیز روند پیروزی‌های خود را حفظ کند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا