فرهنگ و هنر

خداحافظی نمایش‌های “هیدن” و “حرفه‌ای” با صحنه

خداحافظی نمایش‌های “هیدن” و “حرفه‌ای” با صحنه

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های تالارهای اصلی،چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۳ شهریورماه۱۴۰۲ اعلام شد.

 نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان که از روز ۲۶ مردادماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰،۱۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را  آغاز کرده  با مجموع ۹  اجرا و میزبانی از ۵هزار و ۱۷۰ مخاطب(با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) ۸۳۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیردل زنده که در سری اول اجرا از ۲۳ تیر تا ۱۳ مردادماه در تالار سایه به صحنه رفت، در اجرای تمدیدیِ خود از روز دوشنبه ۳۰ مردادماه در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان روی صحنه رفته که با مجموع ۱۹ اجرا و ۱ هزار و ۵۳۴ تماشاگر با فروشیمعادل ۱۴۵ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه می‌دهد.  

نمایش «حرفه‌ای» به کارگردانی وحید منتظری نیز که از ۲۲ تیر ماه اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده بود با مجموع ۳۱ اجرا و ۳ هزار و ۵۵۸ تماشاگر و فروشی معادل ۳۶۶ میلیون و۶۱۳ هزار تومان رسیده و به اجرای خود خاتمه داد.

سختی‌ اجرای میدانی به روایت طراح جلوه‌های ویژه نمایش «تنهاتر از مسیح» / یارمحمدی: هر اجرا گریه می‌کنیم

نمایش «هیدن (پنهان)» به کارگردانی کوروش شاهونه نیز که از ۲۷ تیر ماه  اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده، با  ۴۹ اجرا و جذب ۴ هزار و ۵۸۶ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمامبها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۵۱۰ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان دست پیدا کرده  و به اجرای خود پایان داد.

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به کارگردانی مجید شکری نیز که از روز جمعه ۳ شهریورماهدر تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان به صحنه رفته، با مجموع ۱ اجرا، توانسته  ۵۳ تماشاگر را به سالن بکشاند وبا فروشی معادل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد. 

همچنین نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی نیز از روز جمعه ۳ شهریورماهدر تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرد و با مجموع ۱ اجرا، توانست  ۶۸ تماشاگر جلب کند و فروشی معادل ۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان داشته باشد.   

 نمایش «شازده کوچولو ۲۰۲۳» به کارگردانی نیما گودرزی هم که از ۲۰تیرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر وقیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته است؛‌ با مجموع ۳۴ اجرا  و حضور ۸۸۵ تماشاگر به فروشی معادل ۴۸میلیون و  ۲۰هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود ادامه دهد.

تماشاخانه سنگلج نیز که میزبان دو نمایش “پرده در پرده” و “شب روی سنگفرش خیس است” آمار مخاطبان خود را به این شرح اعلام کرده است.

نمایش “پرده در پرده” به کارگردانی رویا اسدی که از ۱۰ مرداد ماه اجرای خود را آغاز کرده تا ۳ شهریور ماه و در ۲۲ اجرای خود میزبان ۵۸۶ تماشاگر بوده است. ۴۶۰ بلیت بها، ۹۱ بلیت نیم بها و ۳۵ بلیت میهمان برای این نمایش ثبت شده و گیشه آن ۳۳۰ میلیون و ۵۹۷ هزار ریال شده است.

نمایش “شب روی سنگفرش خیس” به کارگردانی میکائیل شهرستانی که اجرای خود را از ۹ مرداد آغاز کرده طی ۲۲ اجرا میزبان ۱۰۸۳ تماشاگر بوده است. ۸۶۸ بلیت تمام بها، ۱۶۸ بلیت نیم بها و ۴۵ بلیت میهمان برای این نمایش ثبت شده و فروش آن ۸۴۱ میلیون و ۸۸۸ هزار ریال اعلام شده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا