Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مجموعه سرپوشیده دوومیدانی خرم‌آباد استاندارد سازی میشود - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

مجموعه سرپوشیده دوومیدانی خرم‌آباد استاندارد سازی میشود

مجموعه سرپوشیده دوومیدانی خرم‌آباد استاندارد سازی میشود

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، سید آرش قیاسیان در مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی لرستان که با حضور صیامی رییس فدراسیون برگزار شده بود ‌گفت : پیگیر استاندارد سازی استادیوم سرپوشیده دو و میدانی خرم آباد به عنوان یکی ظرفیت عالی در استان جهت برگزاری رویداد های بین المللی و آسیایی هستیم.

وی با اشاره به جایگاه ورزش دوومیدانی در استان ولزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای رشد این رشته ، افزود: استفاده از ظرفیت مقام عالی وزارت ورزش که خود یکی از قهرمانان و متخصصین این ورزش هستند می تواند به رشد این ورزش در کشور کمک کند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر لزوم توسعه دو و میدانی در سطح مناطق محروم استان ، تصریح کرد: در مناطق محروم استان به خاطر سخت کوشی مردم ، استعداد های خوبی برای دو و میدانی خصوصا در استقامت و نیمه استقامت وجود دارد که لازم است افراد مستعد این رشته شناسایی شوند که در این راستا می توان با کمک دستگاه هایی مانند کمیته امداد استعدادها را به طور مستمر شناسایی کرد.

قیاسیان اضافه کرد: تفاهم نامه با آموزش و پرورش و دانشگاه ها نیز می تواند به عنوان یک بانک ژنی بستری مناسب برای استعدادیابی باشد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت پلیمر خلیج فارس به عنوان حامی ورزش ، یادآورشد: دعوت و استفاده از همه ظرفیت های انسانی اهالی ، دغدغه مندان و پیشکسوتان دو و میدانی استان برای پیشرفت این ورزش در سطح استان نیز مورد توجه هیات استان قرار گیرد.

وی در راستای توسعه دو و میدانی در حوزه های شهرستانی نیز بر ضرورت توجه به آمایش سرزمینی در جهت رشد این رشته تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی مدون و تخصصی نگاه کردن به موضوع می توان در برخی از شهرستان ها این هدف را پیگیری کرد و به عنوان مثال توسعه پرتاب ها و در برخی دیگر نیز استقامت و یا بقیه ماده های دو و میدانی را مورد توجه قرار گیرد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا