اخبار ورزشی

اعتراف تانک روسی به نزدیک شدن حریفانش به او؛ سعدالله‌اف: من قوی‌تر می‌شوم

اعتراف تانک روسی به نزدیک شدن حریفانش به او؛ سعدالله‌اف: من قوی‌تر می‌شوم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مسابقات جهانی ۲۰۲۳ که اولین مرحله از گزینشی المپیک پاریس خواهد بود، طی روزهای ۲۵ شهریور تا ۲ مهر در صربستان برگزار می‌شود و روس‌ها امیدوار هستند بعد از غیبت در رقابت‌های سال گذشته، این بار بتوانند به مصاف حریفان بروند.

وزن ۹۷ کیلوگرم یکی از اوزانی بود که به همراه ۷۴ کیلوگرم، ملی‌پوشش دیرتر از ۸ وزن دیگر انتخاب شد چون حاجی‌مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی روسیه به دو قهرمان المپیکش در مسابقات قهرمان کشوری استراحت داده بود.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه برای شرکت در مسابقات جهانی کامل شد

 

این دو نفر بعد از محک خوردن در جام مشترک‌المنافع، روز شنبه گذشته به مصاف والی‌اف و جبرئیل‌اف رفتند و هر دو نیز با نتیجه ۳-۲ از سد حریفان داخلی گذشتند و به عضویت تیم ملی آزاد روسیه در مسابقات جهانی درآمدند.

سعدالله‌اف هرچند هم در تورنمنت مشترک‌المنافع و هم تک کشتی با جبرئیل‌اف برنده بود، اما مثل گذشته مقتدرانه و یک طرفه به پیروزی نرسید. او در مصاحبه اخیرش نیز به این موضوع اعتراف کرد اما آن را عاملی برای قوی‌تر شدنش عنوان کرد: مبارزه من با علیخان جبرائیل‌اف مبارزه‌ای خیلی چالشی بود به همین دلیل این فرصت را برایم ایجاد کرد که بتوانم برای شرکت در مسابقات جهانی بیشتر آماده شوم. این که داخل روسیه حریفان این قدر خوبند و آدم را به چالش می‌کشند باعث می‌شود قوی‌تر شوم و عملکرد بهتری داشته باشم. کمتر از سه هفته تا جهانی بلگراد مانده و تمام تلاشم را می‌کنم که کاملا آماده شوم.

البته باید دید تنها حریفان وطنی توانسته‌اند تانک روسی را تا پیش از رسیدن به پیک آمادگی به چالش بکشند یا اینکه او امسال در مصاف با حریف سنتی‌اش، کایل اسنایدر آمریکایی و سایر رقبایش هم آن اقتدار همیشگی را نخواهد داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا