اخبار روز

ابراز انزجار شبانه ایرانی‌ها از رژیم سفاک صهیونیستی/ طنین فریاد مرگ بر اسرائیل/ اعلام همبستگی ‌با ملت ‌فلسطین + فیلم

ابراز انزجار شبانه ایرانی‌ها از رژیم سفاک صهیونیستی/ طنین فریاد مرگ بر اسرائیل/ اعلام همبستگی ‌با ملت ‌فلسطین + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برگزیده های ایران، عصر سه شنبه بود که خبر هولناکی در رسانه‌های بین‌المللی در سراسر جهان مخابره شد؛ حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه و کشته شدن حداقل ۵۰۰ نفر در این بیمارستان که شامل صدها نوزاد و کودک و پیر و جوان بود.

پس از مخابره این خبر امواج گسترده‌ای در سراسر کشورهای اسلامی به پا خواست و گروه‌های مردمی و سیاسی و مذهبی اقدام به محکومیت این حادثه هولناک کردند.

در این بین مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز از اولین دقایق مخابره این خبر در قالب گروه‌های مختلف به شکل کاملا خودجوش به سمت میادین اصلی و در شهرهای مذهبی به سمت حر‌م‌های مطهر ‌حرکت کردند.

‌در این مراسم گروه های مختلف مردمی از زن و مرد در صحنه حضور داشتند و طی مراسمی در حرم کریمه اهل بیت(ع) اعلام همبستگی خود را با ملت ستمدیده فلسطین ابراز کردند.

تجمع ضد صهیونیستی در حرم مطهر رضوی

.

شب گذشته پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی و مشخص شدن ابعاد این جنایت ، حوالی ساعت ۲۳ نخستین فراخوان ها برای تجمع مردمی در مشهد در فضای مجازی به ویژه در گروه های گفت وگو محور منتشر شد.

حوالی ساعت ۲۴ دیشب در چهار راه شهدا و میدان بیت المقدس ۲ تجمع شکل گرفت که طی آن صدها نفر گردهم آمدند و شعارهایی در محکومیت اقدام ضدانسانی رژیم کودک کش صهونیستی سر دادند ، سپس تجمع کنندگان راهی بارگاه منور رضوی شده و در صحن انقلاب تجمع کردند.

شهروندان مشهدی در این تجمع شعار می دادند: “سید حسن نصرالله، بسم الله، بسم الله” ، “ای رهبر آزاده، اذن جهادم بده” ، “سپاهی قهرمان، انتقام انتقام” ، ” وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد” ، “غزه شده کرب و بلا، مهدی بیا مهدی بیا” ، “عزا عزاست امروز ، روز عزاست امروز، امام هشتم ما صاحب عزاست امروز”.

در نهایت آئین تعویض پرچم سبز برافراشته روی گنبد بارگاه حضرت رضا(ع) با پرچم سیاه به نشانه عزا نیز برگزار شد.با وجود این که فراخوان مردمی در فضای مجازی ساعت ۲۳ دیشب آغاز شد اما دست کم سه هزار نفر از زنان و مردان در صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی تا ساعت ۲ بامداد تجمع کرده بودند.

تجمع خودجوش مردم قم در محکومیت حمله به بیمارستان غزه

.

تجمع خودجوش مردم بصیر و انقلابی قم در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه شب گذشته برگزار شد. در این تجمع، شرکت کنندگان از مصلی قدس و میدان جانبازان تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) راهپیمایی و در حرم مطهر بانوی کرامت اجتماع کردند.  

مردم انقلابی قم در این راهپیمایی شبانه و تجمع در حرم حضرت معصومه(س)، شعار «فریاد یا محمدا، غزه شده کرببلا» را سر دادند و خواستار پاسخ قاطع کشورهای اسلامی به جنایات رژیم صهیونسیتی و یاری رساندن هر چه سریع‌تر به مردم مظلوم غزه شدند.

شرکت کننندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های انقلابی، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و اقدام وحشیانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست در حمله به بیمارستان غزه را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع نهاد‌های بین المللی و کشور‌ها اسلامی در قابل این جنایت ددمنشانه شدند.  

این مردم انقلابی با سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، خواستار برخورد قاطع کشورهای اسلامی با رژیم کودک‌کش و قطع فوری حملات صهیونیست‌ها به غزه شده‌اند.

مردم قم در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) با در دست داشتن پرچم‌های جبهه مقاومت، شعار « فریاد یا محمدا، غزه شده کرببلا» را سردادند

حجت الاسلام میرزا محمدی، مهدی سلحشور و مهدی رسولی با حضور در جمع مردم انقلابی قم و روضه‌خوانی از حضرت علی اصغر(ع) و حضرت رقیه(س) برای رهایی کودکان فلسطینی از چنگال ظلم صهیونیستی‌ها دست به دعا برداشتند.

خشم و خروش اصفهان علیه کودک کُشانِ صهیونیست

.

در پی حمله تروریستی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان غزه و بمباران بیمارستان این شهر که باعث به خاک و خون کشیده شدن مردم به‌ویژه زنان و کودکان بی‌پناه غزه شده است، مردم انقلابی اصفهان  شامگاه گذشته با اجتماع در میدان قدس این شهر این جنایات را محکوم کردند.

مردم نصف‌جهان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر آمریکا» «هیهات من الذله» و «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» این جنایت را محکوم کردند.

تجمع خودجوش بوشهری‌ها در پی جنایت رژیم صهیونیستی

.

مردم بوشهر شامگاه سه شنبه با تجمع در میدان قدس این شهر در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتن مردم بی دفاع فلسطین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

تجمع شبانه مردم اهواز علیه جنایت جنگی رژیم صهیونیستی

در پی حمله بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه، جمعی از شهروندان اهواز، شبانه در میدان شهدا تجمع کردند.

تجمع مردم بندرعباس در جوار شهدای گمنام

.

مردم بندرعباس دیشب در جوار قبور شهدای گمنام برای حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع کردند. این تجمع ساعت ۳ بامداد برگزار و از شبکه خبر و شبکه استانی خلیج فارس بصورت زنده پخش شد.مردم بندرعباس جنایت حمله‌ی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.در این تجمع مردم شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

تجمع شبانه مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ارومیه، تجمع خودجوش تعدادی از مردم ارومیه در براز انزجار از رژیم خونخوار صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.در این تجمع که از ساعت یک بامداد آغاز و تا پاسی از بامداد ادامه داشت، حاضران با سر دادن شعارهای انقلابی و حمایتی از مردم فلسطین، اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان‌های غزه را محکوم کردند.

همچنین امروز و از ساعت ۱۷ عصر نیز تجمع مردمی محکومیت اقدامات رژیم سفاک صهیونیستی در میدان انقلاب ارومیه برگزار خواهد شد.

تجمع مردم لرستان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی

.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، مردم لرستان در اقدامی خودجوش با تجمع در خیابان‌ها فاجعه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

مردم لرستان با سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پرچم‌های جبهه مقاومت، شعار« فریاد یا محمدا، غزه شده کربلا» را سردادند و خواستار قطع فوری حملات صهیونیست‌ها به غزه شدند.

محکومیت جنایت صهیونیست ها به بیمارستان غزه

همزمان با سراسر کشورمردم در سراسر استان کرمان هم ضمن محکومیت این جنایت در تجمعات مختلف خواستار برخورد جامعه جهانی با نسل کشی رژیم صهیونیستی شدند.

در این زمینه تجمع بزرگ طلاب، علما و فضلای حوزه علمیه ، تجمع خودجوش دانش آموزان ، تجمع دانشجویان ، اصناف مختلف ، تجمع سپاهیان سپاه ثارالله استان و گروههای مختلف مردمی در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه در حال اجرا است.

شرکت کننندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های انقلابی، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و اقدام وحشیانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست در حمله به بیمارستان غزه را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع نهاد‌های بین المللی و کشور‌ها اسلامی در قابل این جنایت شدند.

تجمع مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه

دیشب جمعی از مردم استان مازندران همزمان با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه تجمع کردند.تجمع کنندگان در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند.

مردم همچنین با سردادن شعار‌های «حیدر حیدر حیدر»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «لشکر قدس ایران، انتقام انتقام»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «هیهات من الذله» و انزجار خود را به جنایت صهیونیست‌ها نشان دادند.

در این تجمع تصاویری از سردار سلیمانی و شهدای فلسطین با خود همراه داشتند. آن‌ها همچنین با دست داشتن دست نوشته‌هایی خواستار توقف جنایات در غزه شدند.

تجمع ضد صهیونیستی مردم انقلابی رشت

در پی حمله رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه مردم آزاده و انقلابی رشت دیشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در حرکتی خودجوش با تجمع درگلزار شهدای رشت این جنایت هولناک رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کردند.

مردم رشت حمله به بیمارستان المعمدانی و شهید شدن شمار زیادی از کودکان و مردم بی دفاع بستری در این بیمارستان را اقدامی وحشیانه و ضد انسانی اعلام کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌های مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل کشته و زخمی شدن بیش از هزار نفراز مردم بی دفاع غزه را محکوم و انزجار و نفرت خود را از حرکت ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

خبر در حال تکمیل

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا