اردبیل

افزایش فوتی‌های کرونا همزمان با کاهش بستری‌ها در اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۱۴ بیمار جدید در مراکز درمانی تعداد کل بستری‌های استان به ۱۱۶ نفر رسید.

وی با اشاره به افزایش فوتی‌های کرونا افزود: در شبانه روز گذشته ۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در استان فوت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: هم اکنون ۲۶ بیمار با تشخیص تیم پزشکی و درگیری نسبتاً شدید ریوی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت کنترل و درمان هستند.

وی تشریح کرد: با بهبودی و ترخیص ۲۶ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته وضعیت بهبودیافتگان در استان نیز شرایطی پایدار و ثابت به خود گرفته است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پایبندی به موازین مراقبتی قطعاً این آمار روند رو به افزایش خواهد داشت.

حبیب‌زاده ادامه داد: هم اکنون شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نیر، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

به گفته وی تا به امروز آمار کل واکسیناسیون در استان با احتساب دزهای تزریقی در شبانه روز گذشته به ۱ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۳۱۹ دز رسیده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ۹۰۷ هزار و ۱۶۹ دز مربوط به مرحله اول، ۷۸۵ هزار و ۹۷ددز مربوط به مرحله دوم و ۹۵ هزار و ۵۳ دز نیز در مرحله سوم تزریق شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا