اجتماعی

آیین معارفه رییس جدید سازمان بهزیستی برگزارشد/ رییس سابق سازمان بهزیستی: کاستی ها را بر من ببخشید

به گزارش خبرنگار جامعه برگزیده های ایران؛ آیین تودیع و معارفه رییس جدید سازمان بهزیستی کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان برگزار شد. رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور در این مراسم گفت: سپاس خداوند منان را که مدت ۲ سال و ۱۰ ماه افتخار خدمت گزاری به جامعه هدف معزز بهزیستی و بهره‌مندی از همراهی همکاران خدوم این سازمان را به اینجانب عطا فرمود. در این مدت با رخدادها، وقایع و حوادث تلخ و شیرین و تنگناها و گشایش‌های فراوانی روبه رو بودیم که همگی با مدد الهی و عنایت اهل‌بیت(ع) و همت همکاران ستادی و استانی در جای جای ایران اسلامی سپری شدند. همکارانی که از صعوبت کارها و سرعت تحولات خم به ابرو نیاوردند و بنیان‌های بزرگی را به تدریج پایه‌گذاری کردند. آنها این مفهوم را با عمق وجود حس کرده بودند که تلاش خالصانه و ایثارگرانه و تمام وقت کارکردن با همه وجود برای خدمت به بندگان خدا، سایبان آخرتشان خواهد بود. 

وحیدقبادی دانا تصریح کرد: بخش عظیمی از جامعه هدف سازمان به سبب تحریم‌های ظالمانه و بحران کرونا که در دو سال اخیر به اوج رسید علاوه بر محرومیت‌ها و نیازهای قبلی با سختی های مضاعفی روبرو شدند. رسیدگی به وضعیت توان‌یابان، زنان سرپرست خانوار، کودکان فاقد سرپرست موثر، کودکان کار و آسیب دیده، بیماران ناشی از سوء مصرف مواد و… هر کدام مسیر پر دست‌اندازی بود، در این میان مسئولان ارشد نظام، اعضای دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه در کنار سازمان بهزیستی کشور با  حمایت دلسوزانه و قاطع به یاری جامعه هدف بهزیستی آمدند تا با کمترین آسیب از این مسیر عبور کنیم. افزایش مادی حمایت‌ها و نظم و شفافیت خوبی در این مسیر شکل گرفت که امیدوارم مورد رضایت خداوند و جامعه هدف قرار گرفته باشد. رسیدن به وضعیت پایدار و مطلوب برای این عزیزان، حمایت مادی و معنوی بیشتری را می‌طلبد که امیدوارم در دوره‌های آتی محقق گردد.

رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور، در پایان یادآور شد: امیدوارم جامعه هدف و همکاران خدوم و عزیز سازمان کاستی‌های احتمالی را بر این برادر کوچک ببخشایند. در این مدت از شما همکاران عزیز بسیار آموختم و خود نیز آنچه در توان داشتم انجام دادم. امیدوارم به لطف و مدد الهی توانسته باشم به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران اسلامی بخشی از دین خود را به انقلاب اسلامی و مردم عزیزکشورم ایفا کرده باشم.

 در ادامه آئین تودیع و معارفه «علی‌محمد قادری»؛ رییس جدید سازمان بهزیستی  با بیان اینکه سازمان بهزیستی از معدود ارگان‌هایی است که مرز دنیا و آخرت را در آن بسیار نزدیک می‌بینیم، گفت: کار در این مجموعه جز  با شیدایی و اخلاص و آرامش به بار نمی‌نشیند و من  به لطف مقام عالی وزارت مردم امانتی را قبول کردم تا  انشالله بتوانم با همراهی نیروهای متدین و نخبه سازمان بهزیستی کشور با بهره‌مندی از ظرفیت جوانان انقلابی در امتداد تلاش‌های صورت گرفته مدیران گذشته بالاخص «وحید قبادی‌دانا» خدمتی شایسته و ثمربخش به قشر محروم و مستضعف بنمایم.

قاری ادامه داد: امیدوارم بتوانم در امتداد تلاش‌های صورت گرفته مدیران گذشته بالاخص دکتر «وحید قبادی‌دانا» خدمتی شایسته و ثمربخش به قشر محروم و مستضعف بنمایم و با آینده‌نگری و هم‌افزایی اندیشه‌ها و کار و تلاش حداکثری، الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی در این سازمان نهادینه کنم .

 

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا