Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مذاکرات وین با واقع‌بینی در حال انجام است/ گلایه مردم از نبود نظارت‌ بر بازار - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

مذاکرات وین با واقع‌بینی در حال انجام است/ گلایه مردم از نبود نظارت‌ بر بازار

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان به برگزاری دومین سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی اشاره و اظهار کرد: این شهید نمونه عینی ذوب در ولایت بود چرا که این شهید، صاحب مکتب و اندیشه بود که جریان فکری ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه سردار دل‌ها قهرمان ملی است، افزود: دشمنان از شهید سلیمانی هم می‌ترسند.

وی ارزیابی برخورد دشمن را بیانگر نوع عملکرد ما دانست و تصریح کرد: یادمان باشد هرجایی که دشمن به ما اعتراض دارد یعنی ما راه را درست طی کرده‌ایم از این رو شهید سلیمانی که مظهر ایمان، بندگی، حامی مظلومان و الگوی قهرمانانه برای جوانان است باید شناسانده شود.

آیت‌الله خاتمی پایبندی به آرمان‌های انقلاب را از مشخصات شهید سلیمانی دانست و ادامه داد: شهید سلیمانی الگوی مقابله با استکبار بود که بعد از به شهادت رساندن وی نیز دشمن متوجه شد که چه کار اشتباهی را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به ایام پیش‌رو اشاره و تصریح کرد: ۱۹ دی به عنوان یکی از روزهای تاریخ‌ساز بود که خشم مردم در برابر ظلم طاغوت سرریز و حرکت هوشمندانه انجام شد.
 
وی با اشاره به مذاکرات در حال انجام وین ادامه داد: انجام توافق، عدم توافق و توقف مذاکرات که نتیجه آن فروپاشی مذاکرات سه انتظار موجود از این مذاکرات است که کشور باید برای هر سه نتیجه آماده باشد که حصول نتیجه خوب، نیازمند قوی شدن کشور است  که اگر چنین باشد تحریم اثری نخواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر توپ در زمین امریکا است، افزود: ایران به تعهدات خود پایبند است، ولی کشورهای طرف مذاکرات این‌چنین عمل نکرده‌اند و البته که در مذاکرات فعلی حداقل به مسائل واقع‌بینانه نگاه می‌شود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: دولتمردان با همه توان به‌دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم هستند ولی متاسفانه در شرایط فعلی عده‌ای با بی‌انصافی بازار را مختل می‌کنند و مردم از نظارت‌ها گلایه دارند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ی


 2022-01-08 10:03:40

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا