آذربایجان شرقی

مربیان تیم ملی کاراته از تبریز انتخاب شدند

مربیان تیم ملی کاراته از تبریز انتخاب شدند

به گزارش خبر آنلاین از تبریز، با حکم رئیس فدراسیون کاراته دو تن از اساتید دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز به عنوان مربیان بدنساز تیم ملی بزرگسالان و جوانان کاراته و یک نفر از دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه نیز به عنوان مربی تیم ملی کاتا در رده امید منصوب شدند.

بر اساس این گزارش، دکتر سعید نیکوخصلت به عنوان مربی بدن ساز تیم ملی کاراته بزرگسان، دکتر جواد وکیلی مربی بدنساز تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان و احد شاهین فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی این دانشگاه به عنوان مربی تیم ملی کاتا در رده امید منصوب شدند.

داود جعفری دانشجوی دکتری رشته رفتار حرکتی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز نیز به عنوان دستیار دکتر سعید نیکوخصلت انتخاب شده است.

دکتر سعید نیکوخصلت، دانشیار فیزلوژی ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز است، قهرمان سابق آسیا و مدیر فنی و سرمربی سابق تیم ملی کاراته در سالیان گذشته، چندین قهرمانی بین المللی و … از جمله سوابق ورزشی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.

دکتر جواد وکیلی دانشیار فیزیولوژی ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز است و از سوابق ورزشی وی می توان به فعالیت ۷ سال به عنوان مربی بدنساز تیم ملی کاراته در رده های مختلف سنی و قهرمانی دررشته هندبال اشاره کرد. احد شاهین فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز است که وی نیز قهرمانی آسیا و لیگ های جهانی را در کارنامه دارد.

داود جعفری دانشجوی دکتری رشته رفتار حرکتی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز در کارنامه ورزشی خود مربی تیم های باشگاهی کاراته در کشورکویت و مربی مطرح استان آذربایجان شرقی بوده است.

گفتنی است، محمد صدرا شیدزی، یکی از شاگردان احد شاهین نیز به عضویت تیم ملی کاتای درآمده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا