هرمزگان

کمبود امکانات در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای موجب کندی ارتباط با صنعت شده است

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان در نشست با سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و دکتر کفعمی رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور بسیج دانشجویی در سطح استان هرمزگان را یکی از قشر های موثر برشمردند و توجه به این قشر را از سوی سازمان بسیج مستضعفین کشور شدند.

محمد تقوایی نژاد دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان در ابتدا ضمن تبریک هفته بسیج به اهمیت دادن به بسیجیان خصوصا بسیج دانشجویی اشاره کردند و افزودند: بسیج دانشجویی در استان هرمزگان یکی از موثرترین اقشار هست که نیازمند حمایت ویژه به خصوص امکانات و تجهیزات برای انجام فعالیت‌های موثر در سطح استان است.

تقوایی نژاد خاطر نشان کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی نیروی انسانی موجود در دانشگاه‌های استان هرمزگان است که بایستی این ظرفیت توسط نهادهای انقلابی و دیگر دستگاه‌های سطح استان و کشور که از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان با اشاره به وضعیت عدالت آموزشی در دانشگاه های استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان با وجود ظرفیت‌های صنایع و دانشجویان نخبه متاسفانه با کمبود امکانات و تجهیزات در دانشگاه‌های استان خصوصا دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان روبرو هستیم.

محمد تقوایی نژاد افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از دانشگاه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری است اما آنطور که باید به این دانشگاه‌ها توجه نمی‌شود و کمبود امکانات و تجهیزات در این دانشگاه معضلی برای عقب ماندن در بحث علم و صنعت شده است.

در پایان سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور قول پیگیری این موضوعات را از طریق دستگاه‌های مربوطه دادند و افزود: ان شاء الله با همراهی دولت و دیگر دستگاه‌ها این مشکلات قابل حل هستند که امیدواریم مسئله امکانات بسیج دانشجویی در همین سال حل و فصل شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا