زنجان

مسئله واگذاری روغن نباتی جهان پیگیری می‌شود/واگذاری جهان مسئله داشته است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود اساتید و چهره‌های اثرگذار در استان زنجان اظهار داشت: مفاخر زیادی در استان زنجان پرورش یافته‌اند که منشأ تحولات و آثار درخشانی بوده‌اند.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد سفرهای استانی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هفتمین سفر استانی در دوره مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران به زنجان انجام شده است و این سفر با دستور رئیس جمهور و پیگیری استاندار زنجان انجام شده است و امیدواریم به حل مسائل و مشکلات منجر شود.
وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر اهداف این سفر استانی است و البته معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران چند روز قبل در سفر به استان جلساتی با ایثارگران و کارکنان بنیاد برگزار کرده‌اند و از صبح امروز نیز میز خدمت ایثارگران با حضور معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در بنیاد استان زنجان برپا شده است.
قاضی زاده دیدار با نمایندگان جامعه ایثارگری و حضور در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه‌های سفر به استان زنجان اعلام کرد و گفت: از موضوعات مهم دیگری که در این سفر پیگیری خواهیم کرد بحث واگذاری روغن نباتی جهان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از اهداف سفر خود به این استان را دستور رئیس جمهور برای پیگیری و حل مسئله واگذاری کارخانه روغن نباتی جهان عنوان کرد و افزود: پیش از این پیگیری‌هایی

وی افزود: اصل واگذاری و خصوصی سازی کارخانه روغن نباتی جهان مساله داشته و این امر موجب شده تا سازمان اقتصادی کوثر از زیرمجموعه های بنیاد شهید وارد این ماجرا شود، چون واگذاری غیراصولی روغن نباتی جهان به داشته‌های فرزندان شهدا لطمه وارد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این دیدار حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل را خیرمقدم گفت و با تسلیت ایام فاطمیه، تصریح کرد: در دوران مبارزات پیروزی انقلاب، اولین تظاهرات در زنجان انجام شد و در دوران دفاع مقدس نیز علی‌رغم اینکه استان زنجان دریا ندارد ولی شهدای غواص زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

آیت‌الله علی خاتمی ضمن بیان جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) در اسلام ادامه داد: امیدواریم بانوان جامعه ایران نیز این بانوی بزرگ را سرلوحه و الگوی زندگی خود قرار دهند.

استاندار زنجان نیز در این جلسه گفت: امیدواریم حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث گشایش در برخی گره‌های اقتصادی در استان بشود و نتایج آن برای جامعه ایثارگری مفید فایده باشد.
انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-26 02:06:42

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا