اخبار ورزشی

ربیعی: دوست ندارم درباره مسائل درون خانوادگی ذوب‌آهن صحبت کنم/ برای خرید جی پی اس مشکل داشتیم

ربیعی: دوست ندارم درباره مسائل درون خانوادگی ذوب‌آهن صحبت کنم/ برای خرید جی پی اس مشکل داشتیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: از زمان هدایت آلومینیوم  در شهر اراک خاطرات خوبی دارم. به مجموعه وزین آلومینیوم و به دوست عزیزم مجتبی حسینی به دلیل تشکیل تیم بسیار مسنجم و جوان تبریک می‌گویم. چنین مدلی هم ما سعی کردیم در تیم ذوب‌آهن تشکیل بدهیم که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است. فکر کنم دومین تیم جوان لیگ هستیم. فکر می‌کنم بازی فردا با توجه به شناختی که از شرایط دو تیم دارم، بازی خوبی باشد. محورهای تاکتیکی و فیزیکی هم در بازی تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم تماشاگران حاضر در ورزشگاه از تماشای بازی لذت ببرند.

نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک/ نگاه گاندوها به رده دوم جدول

وی درباره لیست مصدومان و محرومان ذوب‌آهن در بازی مقابل آلومینیوم، عنوان کرد: ما متاسفانه در تمرینات بعد بازی مقابل تراکتور، فردین یوسفی از ناحیه همسترینگ با مصدومیت مواجه بود و تیم پزشکی ما مشغول تلاش هستند تا این بازیکن بهبودی خودش را به دست بیاورد. فکر می‌کنم که تا فردا صبح متوجه می‌شویم که می‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم یا خیر؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد بازی هجومی و منسجم دو تیم با وجود جوانی بازیکنان، گفت: به هر حال این پیش‌بینی را دارم. بازی، بازی بدی نخواهد بود. کما اینکه محور تاکتیکی دارد. بحث تهاجمی از یک سمت، ولی محورهای تاکتیکی خواهد داشت.

ربیعی در مورد خبر دریافتی ۴۰ درصدی اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن، تصریح کرد: وظیفه خودم دانستم این خبر را شفاف‌سازی کنم. به هر حال هواداران ما و کسانی که در فوتبال هستند باید این را بدانند. ابتدا باید از باشگاه و عوامل کارخانه تشکر کنم؛ اما اینطور نیست که امروز درصد دریافتی اعضای تیم به ۴۰ درصد رسیده باشد. طبق تعهدی که باشگاه به عوامل تیم، بازیکنان و بقیه اعضا داشته است، پیش پرداخت به صورت کامل به یک عده و خود کادرفنی پرداخت نشده بود. طبق قاعده بعد از هفته هشتم باید بین ۳۵ تا ۴۰ درصد دریافتی داشته باشد. اما اتفاقی که افتاد برای یک تا دو ماه آینده، چک دادند. تازه اگر چک دی ماه پاس شود، در ۱۰ دی ماه به ۴۰ درصد می‌رسد. این خبر خیلی فرق دارد که ۴۰ درصد شارژ مالی شدیم. اگر بخواهیم این مسائل را بخواهیم بگوییم شاید منافات داشته باشد با مشکلاتی که قبلاً گفتم. من به عنوان مربی  و کادرفنی باید پیش پرداخت‌مان را می‌گرفتیم؛ اما خود من به مدت ۴ ماه است حتی حقوق دریافت نکردم!  و این مبلغ عقب افتاده است.

وی ادامه داد: از وقتی این خبر دریافتی ۴۰ درصدی منتشر شده همه طلبکاران با ما تماس گرفتند. من به آنها گفتم که ما پول نگرفتیم، چک دو ماه آینده را گرفتیم. در باشگاه ذوب‌آهن مشکلات عدیده‌ای داریم ولی از این اخلاق‌ها ندارم که بخواهم در رسانه آنها را فریاد بزنم. اگر حالا هم شفاف‌سازی کردم، مجبور شدم که بگویم به این خاطر که برداشت اشتباه نشود. به این خاطر که ما ۵ ماه از باشگاه درخواست دستگاه ساده جی پی اس کردیم که خیلی از تیم‌های لیگ از آن استفاده می‌کنند که ما بتوانیم محور آنالیز جسمانی تیم را مورد بررسی قرار بدهیم. تا اینکه در جلسه‌ای که با مدیر کارخانه آقای کوهی داشتیم، ایشان دستور دادند تا این دستگاه تهیه شود. به هر حال اینها را توضیح دادیم که شفاف‌سازی شود. از لحاظ ذهنی و شرایط مالی تیم را طوری اداره کنند که تیم مشکلی نداشته باشد. اما هنوز اعضای تیم سال گذشته ما تسویه نکردند. ما پُر از مشکلات هستیم. ما به خاطر هواداران باشگاه اصیل و قدیمی ذوب‌آهن و تعهداتی که داریم با یک نگاه درست برای تحقق اهداف با سختی‌ها مبارزه و اگر جایی بتوانیم ایثار می‌کنیم. مجموعه وزینی مثل ذوب‌آهن نیازمند حمایت بسیار بیشتر است برای اتفاقات خوبی که در گذشته نه چندان فوتبال ما ایجاد کرده است.  باید بتواند به صورت حرفه‌ای و ایده‌آل  شرایط را پیش ببریم. خیلی علاقه‌مند به صحبت درباره مسائل درون خانوادگی در فضای عمومی نیستم؛ اما مجبور شدم که بگویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به تاریخ دقیق دریافتی‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دو روز قبل از بازی آخر ما در نیم فصل دریافتی ما به ۴۰ درصد باید برسد. دوستانی که در رسانه‌ها کار می‌کنند، بدانند که در تاریخ ۱۰ دی ماه باید اعلام کنند که دریافتی ما به ۴۰ درصد رسیده است. از مدیران کارخانه و تیم مدیریتی باشگاه تشکر می‌کنم که حواس‌شان است به ما کمک کنند. اما خواسته من این است که شرایط بهتر برای ما ایجاد شوند. به موازات آنها از بازیکنانم می خواهند که همه تلاش‌شان را انجام بدهند تا هواداران باشگاه ذوب‌آهن را راضی و شاد کنند. اگر روزی نیاز باشد هواداران چیزی را بدانند حتماً آن را با آنها در میان خواهم گذاشت. از باشگاه تشکر می‌کنم این چک‌ها را برای ماه‌های آینده به ما داد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا