لرستان

تفکر بسیجی یعنی سکوت نکردن در برابر زورگویی دشمنان/ مسوولان بسیجی‌وار مشکلات را مدیریت کنند

حجت الاسلام علی درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: خدمات و برکات بسیج برای جامعه را از دو منظر می‌توان دید اول در حوزه‌های سخت و امکانات بسیج که آمار و ارقام و اعداد در این زمینه زیاد است و در زمینه کار‌های علمی و جهادی، کمک‌های مومنانه، طرح شهید سلیمانی و سیل که خدمات ارزنده و برجسته‌ای انجام داده است.

وی با بیان اینکه بخش دوم در حوزه امورات معنوی بوده، گفت: بسیج در مکان‌هایی که لازم بوده و صحنه‌هایی که برای روشنگری و حمایت از انقلاب بوده، سکوت نکرده و وارد میدان شده و سخن انقلاب را رسانده است. 

مسوول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه امروز توقع مقام معظم رهبری این است افراد بسیجی با تفکر بسیجی در دفاع از انقلاب و  آرمان‌های انقلاب در مقابل دشمن سکوت نکنند، گفت: دشمن به دنبال نا‌امیدی، یاس و بزرگ‌نمایی مشکلات است و به دنبال این است که خود را کوچک بشماریم و باور نکنیم، در اینجا نقش بسیج بسیار مهم است و نیاز به  تفکر بسیجی داریم. 

وی خاطر نشان کرد: ما نباید بسیج را با عملکرد و اقداماتش بسنجیم، بسیج را باید با فکر و عمل جهادیش سنجید، چرا که  اگر فکر بسیجی و تفکر انقلابی در جامعه و  بدنه مسئولان ما نهادینه شود، معجزه می‌شود. 

درویشی بیان کرد: هر کجا در طول ۴۰ سال انقلاب یک مدیر و مسئول با تفکر بسیجی برای مردم خدمت کرده، مردم آثار آن را به راحتی دیده‌اند.

وی عنوان کرد: پیام و توقع بسیجیان این است، این دولت انقلابی که با روحیه بسیجی و تفکر انقلابی روی کار آمده، کاری کنند که همه نهاد‌ها و ادارات با روحیه بسیجی با مردم مواجهه کنند، امروز برخورد و رسیدگی ما با مردم با روحیه بسیجی باشد.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: اگر بنا باشد ارتباطات اداری، نامه‌نگاری و تشریفات در بدنه دولت نفوذ کند پس مابا روحیه بسیجی فاصله گرفته‌ایم، بنا براین تفکر و فکر بسیجی مکتب است.

وی با اشاره به اینکه ما نباید بسیجی را به فعالیت‌هایش محدود کنیم، در حالی که تاکنون با همین فعالیت‌ها به داد ملت رسیده است افزود:  مهم عمل به تفکر بسیجی است که در هرجا کار ساز بوده و معجزه ایجاد می‌کند  و اگر می‌خواهیم در مسیر شهدا، خدمت به رهبری قدم برداشته و و دشمن را مایوس کنیم باید تفکر بسیجی داشته باشیم.

درویشی خاطر نشان کرد: بسیج گوش به فرمان ولایت است، چراغ  و نور بسیج نور ولایت است  پس باید پیرو ولایت باشیم تا عامد به تفکر بسیجی باشیم.

وی بیان کرد: بسیج افتخارش این است در تمام صحنه‌هایی که برای مردم اتفاق می‌افتد پیش قدم در حل مشکل بوده است و مصادیق آن مانند بحث کرونا بود که با طرح شهید سلیمانی وارد عمل شد و کمک به مهار آن کردند.

مسوول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های کمک مومنانه، سازندگی، در جریان سیل و کمک به محرومان حضور فعال داشته است افزود: رسیدگی به مناطق محروم استان جز افتخارات بسیج است و این افتخارات باید تداوم داشته باشد و امروز در صحنه دفاع از انقلاب  بسیج باید تمام قد وارد میدان شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز معلمان و قشر فرهنگی ما باید در تعلیم و تربیت فرزندان ما با روحیه بسیجی اقدام کنند تا نسل آینده نیز مانند گذشته در دفاع از انقلاب بسیجی‌وار کمک کنند.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا