قزوین

معاون روابط عمومی استانداری قزوین منصوب شد/ رحیمی سخنگوی جدید عمارت سرداران

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، با حکم استاندار قزوین، معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل حوزهٔ استاندار منصوب شد.

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، با صدور حکمی محسن رحیمی را به سمت معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل حوزهٔ استاندار منصوب کرد.

استاندار قزوین در این حکم آورده است:

مبتنی بر عهدی که با قادر متعال بسته‌ام و متعهد به تعهدم به مردم شریف استان قزوین در گزینش همکاران متخصص، متعهد، مستقل، تلاشگر و مردمی، با عنایت به پیشنهاد مشاور مدیرکل محترم حوزهٔ استاندار، جنابعالی را که از سرمایه‌های ارزشمند سازمانی مجموعهٔ استانداری و فعال حوزهٔ رسانه‌ای می‌باشید، به سمت معاون روابط عمومی تشریفات و امور بین‌الملل حوزهٔ استاندار منصوب می‌کنم. انتظار دارم برنامه‌محور و حرفه‌ای، با اصالت دادن به مصالح و منافع مردم در ساماندهی و ارتقای امور مربوط به ارتباطات و اطلاع‌رسانی، تنظیم و تسهیل اثرگذار، هدفمند و بهره‌ور ارتباط استاندار و کلیهٔ ارکان استانداری و ساختارهای تابع با ذینفعان و صاحب حق انان که در رأس آن مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان مسؤولان کشور و هم‌چنین اصحاب رسانه که بازوی توانمند امیدآفرینی و مطالبه‌گران برای خدمت‌گزاری صادقانه هستند و با نظر داشت لزوم تحقق اهداف دولت مردمی رئیس‌جمهور محترم گام بردارید. مسلم است که ادامهٔ توفیق خدمت در این سمت، مشروط به تداوم تقیدتان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، محسن رحیمی از جوانان گام دومی و باسابقهٔ رسانه‌ای استان قزوین است که از جمله سوابق وی می‌توان به کارمند فرمانداری قزوین، مسؤول کمیتهٔ اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان قزوین، عضو هیئت‌مدیرهٔ خانهٔ مطبوعات استان قزوین، جوان برتر حوزهٔ رسانه در جشنوارهٔ استانی حضرت علی‌اکبر(ع)، دبیر خبرگزاری برنا قزوین، عضویت در هیئت تحریریهٔ نشریات محلی قزوین و مسؤولیت مرکز ساماندهی متکدیان قزوین اشاره کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا