کرمان

عضویت ۲۷۸ هزار دانش‌آموز کرمانی در سازمان بسیج

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، عبدالرضا روزخوش با اشاره به عضویت ۲۷۸ هزار نفر دانش‌آموز در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج دانش‌آموزی، برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه با نام «همکلاسی مهربان ٢» است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان عنوان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی از هشتم آبان ماه با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» آغاز و تا روز چهاردهم آبان ادامه خواهد داشت که برنامه‌های متعددی برای این هفته در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری برنامه‌ای به نام «در مسیر اقتدار» به مناسبت گرامیداشت شهید فهمیده و روز نوجوان در جزیره هرمز اشاره داشت که این برنامه در بستر شاد با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به افول شیطان اشاره داشت که در این عرصه دانش‌آموزان پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا را نقاشی کرده، در مدارس آتش می‌زنند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و اقدام به ضبط کلیپ یک دقیقه‌ای می‌کنند و برای شرکت در مسابقه آثار خود را به کانال‌های مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی ارسال خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان راه‌اندازی پویش‌های استکبارستیز دنیای بدون آمریکا و نوجوان پلاس در فضای مجازی و با محوریت نوجوان ایرانی اسلامی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی مطرح کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های استانی دیدار دانش‌آموزان نخبه بسیجی با ائمه جمعه و فرماندهان سپاه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری اختتامیه دوره آموزشی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی با نام یاوران ولایت، دیدار دانش‌آموزان جهت تجدید میثاق با شهدای دانش‌آموز، سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز، عطر افشانی قبور مطهر شهدا و حضور در راهپیمایی استکبارستیزی دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های مد نظر در هفته بسیج دانش‌آموزی است.

روزخوش خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان در هفته بسیج دانش‌آموزی، برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه با نام «همکلاسی مهربان٢» است که در این رزمایش بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مُعسر استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا