اخبار ورزشی

شکست استقلال مقابل هوادار در نیمه اول

شکست استقلال مقابل هوادار در نیمه اول

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار تهران در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود هوادار به پایان رسید. صائب محبی (۵) و ایمان سلیمی (۱۷ – گل به خودی) برای هوادار و کوین یامگا (۲۳ – پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، سعید مهری، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری(۳۲ – داریوش شجاعیان)، قائم اسلامی‌خواه، امیرحسین پورمحمد، امین قاسمی‌نژاد و کریم  اسلامی.

داور: بیژن حیدری

دقیقه ۵: هوادار از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که سیدحسین حسینی توپ اول را گرفت اما در ادامه صائب محبی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۱۷: هوادار صاحب ضد حمله شد و پاس زمینی به محوطه جریمه استقلال ارسال شد که ایمان سلیمی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه ۲۱: استقلال صاحب خطا شد و بازیکنان این تیم زودتر بازی را آغاز کردند که مهرداد محمدی توسط امیرحسین پورمحمد در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۲۳: کوین یامگا پشت توپ ایستاد و توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حقیقی را باز کند تا یکی از گل‌های خورده آبی‌پوشان جبران شود.

دقیقه ۲۶: ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی را علیرضا حقیقی به زیبایی دفع کرد.

دقیقه ۳۰: ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر صاحبی همراه بود که به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: آرمان رمضانی از روی ارسال توپ گل زد ولی کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۴۴: شوت سرکش مهرداد محمدی از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: ارسال جعفر سلمانی و ضربه بیرون پای یامگا به شکل خطرناکی از کنار دروازه هوادار راهی اوت شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا