اخبار ورزشی

بیرانوند: اولین مربی‌ام پدرم بود؛ دست او را می‌بوسم/ مدالم تقدیم به ۸۰ میلیون ایرانی

بیرانوند: اولین مربی‌ام پدرم بود؛ دست او را می‌بوسم/ مدالم تقدیم به ۸۰ میلیون ایرانی

– اخبار ورزشی –

محمد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، در خصوص کسب نخستین سهمیه المپیک تاریخ اهداف پروازی و سطح مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت:  تمام کشورهایی که در این مسابقات شرکت کردند قدرتمند بودند به ویژه کویت، قطر و چین. این کشورها در تمام اعزامی‌هایی که داشتم حضور داشتند و برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کردند که در کنار من نماینده چین هم توانست این سهمیه را کسب کند.

وی افزود: خداراشکر که سهمیه المپیک را گرفتم. رقبای  قدرتمندی را در مقابل داشتم و خداراشکر که پرچم کشور عزیزم ایران را بالاتر از همه کشورها به اهتزاز در آوردم و امیدوارم در المپیک هم بتوانم مانند این مسابقات خوشرنگ ترین مدال را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

تمجید سایت فدراسیون جهانی تیراندازی از تاریخ‌سازی محمد بیرانوند

 

بیرانوند تاکید کرد: زمانی که این مدال را گرفتم اول از همه تمام سختی‌هایی که در این ۵ سال همراه پدرم کشیدم از مقابل چشمانم عبور کرد و من چشمانم را بستم و به آن سختی‌ها فکر کردم و همین موضوع باعث شد تا اشک بریزم که البته اشک شادی بود. خیلی‌ها  در این سال‌ها مانع پیشرفت من شدند و خیلی‌ها من را مسخره کردند اما من با دل صاف و صادق کار کردم و خداوند شاهد همه اینها بود و با لطفی که به من داشت جواب همه سختی‌ها را داد و از الان هم همه تلاشم را انجام می‌دهم تا این مدال را تکرار کنم.

وی تصریح کرد: بعد از کسب سهمیه اول از همه با پدرم صحبت کردم. این مدالی که کسب شده تقدیم به هیچ شخص و فردی نمی‌کنم بلکه این مدال را تقدیم به ۸۰ میلیون ایرانی و مردم کشورم می‌کنم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که مشوق اصلی و اولین مربی شما در رشته اهداف پروازی چه کسی بود؟ گفت: اولین کسی که من را وارد این رشته کرد و استعداد من را کشف کرد و اولین مربی من  پدرم بود. ما یک خانه داشتیم که پدرم آن را فروخت و خرج من کرد و خداراشکر توانستم سهمیه المپیک بگیرم. ما ساکن بیرجند هستیم و به خاطر تمرینات من، پدرم یک خانه در تهران تهیه کرد.

تیراندازی ,

تیرانداز طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در کویت در خصوص واکنش مردم بیرجند به این موفقیت گفت: همه مردم بیرجند به من لطف دارند و دوستانم و مردم با شادی به استقبال من آمدند.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد در کنار شما از یک فرد دیگر به عنوان مربی و حامی تقدیر شود، آن فرد چه کسی خواهد بود، گفت:  فقط پدرم چون اگر حمایت او نبود به اینجا نمی‌رسیدم و دست او را می بوسم.

وی افزود: سلاح من خوب است فقط باید برای سرویس سلاح به ایتالیا بروم که اگر ایراد فنی دارد بر طرف شود. از ماه آینده تمریناتم را به صورت جدی آغاز و  تا المپیک ادامه می‌دهم. فشار کار در این مدت زیاد بود و یک استراحتی انجام می‌دهم تا تشنه تیراندازی شوم و تمریناتم را دوباره پرفشار دنبال کنم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا