فارس

میزبانی جهرم از اردوی والیبالیست های فارسی المپیاد استعدادهای برتر کشور

عبدالرحیم خداجو در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: اردوی استعدادیابی والیبال پسران نونهال استان فارس با هدف اعزام به المپیاد استعداد های برتر کشور، در منطقه جنوب فارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و چکاپ اولیه توسط پزشکان در شهرستان جهرم برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم افزود: بیش از ۵۰ نفر والیبالیست از شهرستان های جهرم، لامرد، خفر و فراشبند به میزبانی هیئت والیبال شهرستان جهرم در این اردوی ورزشی شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این اردو در قالب جشنواره و زیر نظر نمایندگان کمیته استعدادیابی استان فارس همچون آ خورشید و حوره نژاد و با همراهی رئیس هیئت والیبال جهرم، مسئول کمیته استعدادیابی برگزار شده است.

 خداجو عنوان کرد: در پایان این اردو و با نظر مربیان استعداد یاب، بازیکنان مستعد به اردوی مرحله دوم که در آینده نزدیک در شهرستان شیراز برگزار می‌ شود، راه یافتند.

وی به اسامی راه یافتگان به دور دوم اردوی استعدادیابی پسران اشاره کرد و اظهار داشت: از شهرستان جهرم حامد فرهمند نژاد، محمد ربانی فرد، محمد طاها اکبری، محمدرضا شوانی، سعید صحرائی، علیرضا اشرفیان، محمدپارسا قاسمی، امیر رضا سجادی، ازشهرستان خفر محمد اکبری، محمد حسین موحدی نژاد و از شهرستان لامرد نیز طاها شهامت، مهدی حمیدی و محمد ظریف به دور دوم این اردو راه پیدا کردند.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا